Pazartesi 20.05.2013

Süt bıyığı çok yakıştı

Dünyada başarı ile sürdürülen Süt Bıyığı Kampanyası, Türkiye'de ilk defa geçen yıl Ulusal Süt Zirvesi'nde başlatıldı. Ünlülerin sütten bıyıkla yapılan çekimleri, kamu spotu oluşturulmak üzere Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'na teslim edildi. 2013 yılı ve sonraki yıllarda da Süt Bıyığı Kampanyası daha çok ünlünün katılımı ile sürdürülecek. Dünyada süt tüketimini artırmak ve dikkati çekmek adına düzenlenen kampanyalara ünlüler öncülük ediyor. Amerika Birleşik Devletleri'nde "Gut Milk", "Süt bıyığı" gibi reklam kampanyaları çok dikkat çekici oldu. Ünlü isimler süt bardakları ellerinde dudakların üstünde sütten oluşmuş bir bıyıkla pozlar verdiler. Heidi Klum, MischaBarton, Salma Hayek, GiselleBündchen, David Beckham, Elizabeth Hurley gibi ünlü isimler sütten bir bıyıkla poz vererek, tüketimin artması için kamuoyunun dikkatini çekmeyi başardılar. Ayrıca fantastik kahramanların süt bıyığıyla film afişleri de ilgi çekti.

ONUR ÖDÜLÜ VERİLECEK

Bugün ve yarın süt sektörünün tüm paydaşlarının İzmir'de bir araya gelerek, sorunların ve çözüm önerilerinin konuşulacağı 2. Ulusal Süt Zirvesi etkinlikleri kapsamında, onur ödülleri, yıllara meydan okuyanlara özel ödüller verilecek ve süt çocuk seçilecek. Zirvenin açılış töreninde süt sektörünün 6 önemli ismine "Ulusal Süt Zirvesi Onur Ödülü" takdim edilecek. Süt Onur Ödülleri bu yıl Türkiye'den, süt sektörü gelişimine önemli katkılarda bulunmuş altı önemli isme verilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.