Pazar 26.05.2013

MINEX, madencinin yüzünü güldürdü

İZFAŞ tarafından TMMOB Maden Mühendisleri Odası'nın desteğiyle organize edilen MINEX - 5. Madencilik, Doğal Kaynaklar ve Teknolojileri Fuarı ile 4. Maden Makinaları Sempozyumu, İzmir Uluslararası Fuar Alanı'nda düzenlendi. 69'u yabancı 207 firmanın katıldığı MINEX 2013, sona erdi. Fuara bu yıl sektörün ilgisi önemli ölçüde arttı. MINEX Fuarı, bir öncekine oranla düzenlenme alanı bakımından yüzde 30, katılımcı sayısı bakımından ise yüzde 50 büyüdü. 22 ülkeden ve Türkiye'nin 10 farklı ilinden sektörün önde gelen firmalarının yer aldığı MINEX, sadece profesyonel ziyaretçiye açık olarak düzenleniyor. Fuarın ilk günü ziyaretçi akınına uğrayan MINEX'e; Irak, Filistin ve Yemen'den yaklaşık 50 kişilik alım heyeti geldi. Alım Heyeti Programı'nda, yabancı alıcılarla katılımcı firmalar arasında görüşmeler gerçekleşti. Önemli iş bağlantıları için ilk adım atıldı. Fuar ve sempozyumun ilk gününde, Almanya, Avusturalya, Azerbaycan, Bahreyn, Çin, Filistin, Irak, İran, İspanya, Kuveyt ve Yemen başta olmak üzere çeşitli ülkelerden ve 32 ilden (Adana, Ankara, Antalya, Artvin, Aydın, Balıkesir, Bilecik, Bursa, Çanakkale, Diyarbakır, Elazığ, Erzincan, Eskişehir, Gaziantep, Gümüşhane, İstanbul, İzmir, Kahramanmaraş, Karabük, Kastamonu, Kayseri, Kocaeli, Kütahya, Manisa, Mersin, Muğla, Nevşehir, Rize, Sakarya, Sivas, Tekirdağ ve Trabzon) profesyonel ziyaretçiler geldi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.