Cuma 07.06.2013

Aslan: İzmir'de 20 yılda değişen nedir!

Ege-Koop Genel Başkanı Hüseyin Aslan, İzmir'in 170 bin nüfuslu ilçesi Çiğli'nin 4 büyük mahalle muhtarını ziyaret etti, ilçenin çağdaş bir kentçilik anlayışıyla yeniden planlanması gerektiğini belirterek, "Belediyeler yapımda değil planlama ve denetimde yer almalı. Bu yapılmadığı için İzmir yıllardır sorunlarla boğuşuyor. Soruyorum son 20 yılda İzmir'de ne değişti? 11 üniversitesi, bilim yuvası olan bir kent böyle mi olmalıydı?" dedi. Aslan, bunu söylerken sadece bir belediye başkanını kastetmediğini, bugüne kadar ki il genel meclis üyelerinden belediye meclis üyelerine, valilerden sivil toplum kuruluşlarına, medyaya kadar herkesin bundan sorumlu olduğunu vurguladı. Bir gününü Çiğli'deki görüşmelerine ayıran Aslan, ilçenin Cumhuriyet, İnönü, Ahmet Taner Kışlalı ve Güzeltepe mahallelerini dolaştı, muhtarlardan sorun ve sıkıntılara ilişkin bilgiler aldı. Aslan, Çiğli'nin konumu itibariyle gelişime açık bir bölge olduğunu belirterek, " Eşsiz Menemen Ovası'nın hemen yanıbaşında. Denize kıyısı var. Kent merkezine 20-25 dakikalık mesafede. Böyle bir ilçe bugün ulaşım sıkıntısından çöp problemine sayısız sorunun merkezi olmuş maalesef. Özellikle koca bir kentin çöpünün toplandığı yer olarak anılması artık İzmir'e. Bu çöp sorununun çözümündeki belirsizlik ortadan kaldırılmalıdır. İster Bakanlık ister belediye Çiğli halkının bu sorununa son vermelidir. Avrupa yıllar önce bulmuş çözümü"dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.