Cumartesi 15.06.2013

İTO'da gözlük zirvesi

İzmir Ticaret Odası 32. Meslek Grubu üyelerine yönelik bilgilendirme toplantılarının ilkinde Yönetim Kurulu Üyesi ve Mert Optik Yönetim Kurulu Başkanı Pala katılımcıları bilgilendirdi

Gözlükçülük sektöründe yaşanan sorunların belirlenmesi ve çözümlerinin bulunması amacıyla İzmir Ticaret Odası Yönetim Kurulu Üyesi ve Mert Optik Yönetim Kurulu Başkanı Mert Pala tarafından İZTO'da ilk kez bu konuda bir toplantı düzenlendi. Sunumu İZTO Salonu'nda yapılan toplantıda özellikle çocukların gözle ilgili sorunlarına çözüm getirecek öneri ve kararlar ele alındı. İzmir Ticaret Odası Meclis Üyesi ve Mert Optik Genel Koordinatörü Melissa Sönmez, 32. Meslek Komitesi Komite Üyeleri İbrahim Karataş, Ahmet Büyük, İzmir/Ege Gözlükçüler ve Optisyenler Derneği Başkanı Nuri Güzel ve Tüm Optik ve Optometrik Meslek Adamları Derneği Genel Başkanı Abdullah Aydın'ın da katıldığı toplantıda İzmir Ticaret Odası Yönetim Kurulu Üyesi Mert Pala, ilkokula başlayacak olan çocuklara göz muayenesi raporu verilmesi gerektiğini, çocuklara verilecek olan raporla göz kusurlarının önüne erken geçilebileceğini söyledi. Pala, "Ayrıca 17-18 yaşlarında ehliyet alıp bir daha muayene olmuyoruz. Bu yüzden kişilerin kontrolünün yapılması için bir çalışma istiyoruz. Ehliyet belgesine sahip 40 yaş üstü herkesin 5 yılda bir göz muayenesinden geçirilerek görme kusurları olup olmadığının tespit edilmelidir. Göz kusurlarının tespiti ile trafikte daha emniyetli bir ortam sağlanacaktır"diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.