Pazar 16.06.2013

Kruvaziyere yeni hat

Midilli'deki fuara katılan İTO Başkanı Ekrem Demirtaş, kruvaziyer turizmi için İzmir-Midilli-Selanik hattının kurulması çalışmalarına başlandığını söyledi

Türk ve Yunan firmalarının katılımıyla düzenlenen "Midilli EXPO, Ege, Ticaret Kültür ve Turizm Fuarı" Yunanistan'ın Midilli Adası'nda açıldı. İzmir Ticaret Odası da, Başkan Ekrem Demirtaş, Meclis Başkanı Rebii Akdurak, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Akın Kazançoğlu, Yönetim Kurulu üyeleri Ali Yılmaz, Mustafa Tüzün ve Mert Pala ile meclis üyelerinden oluşan 102 kişilik bir heyetle fuara katılmak için Midilli'ye gitti. Ziyarete Çeşme Belediye Başkanı Faik Tütüncüoğlu da katıldı. Gezinin ilk gününde İTO Heyeti, Midilli'nin de aralarında bulunduğu 9 adayı kapsayan bölgenin Kuzey Ege Valisi Nasos Giakalis'i ziyaret etti. İTO Başkanı Ekrem Demirtaş, 1994 yılından bu yana Türk ve Yunan ilişkilerini geliştirmek için yaptıkları çalışmalarda Midilli'nin özel bir yeri olduğunu belirtti, "İki ülke ilişkilerinin canlanmasında büyük rolü olan zirvelerin ilkini 1998 yılında Midilli'de gerçekleştirmiştik. Buradaki fuara oda olarak geniş bir şemsiye stant ile katılıyoruz. Üyelerimiz de iki gün boyunca çeşitli ikili görüşmeler yapacak. Diğer yandan ayrıca kruvaziyer konusunda, İzmir-Midilli -Selanik hattının kurulması için de çalışıyoruz. Bu hattın çok ilgi çekeceğinden eminim. Çeşme- Sakız arasında yaşadığımız yoğunlukta karşılıklı turizm ve ticareti, İzmir-Midilli arasında da sağlayabiliriz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.