Giriş Tarihi: 21.6.2013

Ermat'ta rota, Karşıyaka ve Çiğli

2013 yılına hızlı bir giriş yapan Ermat Grubu, yılın ikinci çeyreğiyle beraber Çiğli'de faaliyet gösteren Renault Şubesi'ni devraldı

İzmir otomobil pazarından daha fazla pay almayı hedefleyen Ermat Grubu bu hamleyle İzmir'deki şube sayısını da 5' çıkarmış oldu. Karşıyaka ve Çiğli bölgelerinin önemini vurgulayan Ermat Yönetim Kurulu Üyesi Aslı Özerinç Mayadağ, "Bölgede hem otomobil pazarını geliştirmek hem de Renault markasını müşteriyle buluşturmak adına atılması gereken önemli adımlar var" dedi. 2013 yılının başında Ermat, mevcut faaliyetlerini Gaziemir, Çamdibi, Bergama ve Çeşme Şubeleri'nde sürdürmekteydi. Şubelerine bir yenisi daha ekleyen Ermat Grubu, Çiğli Şubesi ile Renault markasının İzmir'deki temsili ve pazar payı ile ilgili de önemli bir yatırım yapmış oldu. Mayadağ, "Karşıyaka ve Çiğli'deki müşterilerimize Satış, Servis, Sigorta, Yedek Parça ve Filo Kiralama alanlarında da hizmet verecek olmaktan dolayı çok mutlu olacağız ve bölgede Renault markasını sevdirmek adına bütün imkânlarımızı seferber edeceğiz" dedi. Yüzde yüz müşteri memnuniyeti ve en iyi hizmet kalitesi anlayışıyla yola çıkan Ermat, Çamdibi'ndeki Renault serüvenine 1997 yılında başladı. 2002 yılında ikinci tesis olarak Gaziemir'de plaza yatırımı yapan kurum, 2013 yılına kadar faaliyetlerini bu iki merkez üzerinden sürdürdü. 2013 yılında Ermat, Çiğli'de stratejik bir yatırım kararı alarak İzmir'deki etkinliğini artırdı ve emin adımlarla yoluna devam ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.