Salı 09.07.2013

'Otoyol İzmir'e yakışacak'

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, İstanbulİzmir Otoyol projesinin 20 milyar liraya mal olacağını söyledi

Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, İzmir gezisi sırasında İstanbul- İzmir Otoyolu'nun Kemalpaşa ayrımındaki Belkahve Şantiyesi'ni inceledi. İzmir-İstanbul Otoyolu'nun Mayıs ayına kadar, Dünya'nın en büyük yap-işlet-devret projesi olduğunu fakat bu unvanını başka bir Türk projesi olan İstanbul'a yapılacak üçüncü havalimanı projesine kaptırdığını belirten Yıldırım, "Yan yollarla birlikte toplam 420 km yol yapıyoruz. Proje üzerinde İzmit Körfezi üzerinden geçen 4540 metrelik 4 gidiş - 4 geliş kocaman bir köprüde bulunuyor. Bu köprü bittiği zaman dünyanın sayılı köprülerinden bir tanesi olacak. Adım adım proje gerçekleşiyor. Proje sadece İstanbul'dan yürüyor diye oradan buradan sesler çıkıyor. Öyle olmadığını göstermek için bugün İzmir'deyiz. Belkahve'yi, egzoz dumanlarından kurtaracağız. Buradan ver elini Manisa - Bursa - İstanbul. Günde 10 bin kamyon çalışıyor. Yaklaşık 20 milyar liraya mal olacak proje, baştan sona sanat yapılarıyla dolu. İzmir'e yakışır, Türkiye'ye yakışır yol yapıyoruz. Hız yapmayarak, kurallara uyarak, sevdiklerimizi üzmeyeceğiz. Buraya 3 milyar lira istimlak bedeli ödedik, vatandaşa hem yol yapıyoruz hem de para veriyoruz" dedi. Bakan Yıldırım konuşmasının ardından iş makinesine binerek, Belkahve Tüneli'nin startını verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.