Pazar 14.07.2013

İzmir plato gibi olacak

Anadolu Sinema ve Televizyoncular Meslek Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Muammer Sarıkaya, başlangıç olarak yıllık 10 milyon dolarlık iş hacmi oluşturacaklarını ifade etti, "İzmir plato şehir olacak" dedi

Sinema sektörü için özellikle 1970'li yıllarda önemli bir yere sahip olan İzmir'in zaman içerisinde değerini yitirdiğini, atıl duruma getirildiğini belirten Anadolu Sinema ve Televizyoncular Meslek Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Muammer Sarıkaya, başlangıç olarak yıllık 10 milyon dolarlık iş hacmi oluşturacaklarını ifade ederek. "İzmir bir plato şehrine dönüşecek" dedi. Sinema ve dizi sektörünün milyon dolarlık bütçeleriyle büyük bir endüstri olduğuna dikkat çeken Sarıkaya, "Sektör her geçen gün hızla ve güçlenerek büyüyor. Bu büyümeye paralel olarak İzmir ise gün geçtikçe geriye gidiyor. Değerini ve önemini yitirdiği gibi sinema ve dizi sektöründeki paydan da yararlanamıyor. Meslek Birliği olarak elimizi taşın altına koyarak bir şeyler yapmanın gerekli olduğunu düşündük. Sinema ve dizi sektöründe İzmir'in hak ettiği yere gelmesi için milyon dolarlık bir plato oluşturulmasına karar verdik" dedi. Asansörü, Kordon boyu, teleferiği, faytonuyla 1970'li yılların sinema filmlerinde önemli bir yere sahip olan İzmir'in, birkaç dizi dışında adının bile anılmadığına dikkat çeken Sarıkaya, "İzmir nostaljide kaldı. Sinema ve dizi sektörüyle ilgili hiçbir şey yapılmıyor. İzmir, geçmiş yıllardaki başarısını koruyamadı"dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.