Giriş Tarihi: 2.8.2013

Ravika Zeytinyağı şimdi 75 ülkede

Adını Keskinoğlu Şirketler Grubu'nun Kurucusu İsmail Keskinoğlu'nun doğduğu Yunanistan'daki Ravika Köyü'nden alan Ravika Zeytinyağı, bugün Türkiye'nin ulusal ve yerel zincir mağazalarındaki konumunu sağlamlaştırırken, 75 ülkeye de ihraç ediliyor. Keskinoğlu, 2005 yılında Ravika markasıyla girdiği zeytinyağı pazarını geliştirmeye devam ediyor. Bugün dünyanın 5 kıtasında Singapur'dan ABD'ye, Dubai'den Ukrayna'ya kadar 75 ülkeyi, Türk zeytinyağı ile tanıştıran Ravika, Türkiye'deki yüzde 7'lik pazar payını da yılsonuna kadar yüzde 9'a çıkarmayı hedefliyor. AR-GE' ye ağırlık veren ve Türkiye'de çeşnili, sirkeli ve truff mantarlı zeytinyağlarının ilk üreticisi olan Ravika, doğanın mucizesi zeytinyağında "Lezzet ve Sağlık" birleşimini farklılaştırarak hem tüketiciye "İlk"leri ulaştırıyor hem de zeytinyağı tüketimini arttırıyor. Kullanılan zeytinlerin cinsi ve soğuk sıkım üretim farkıyla özel bir kitle yakalayan Ravika, bugün ülkemizde 2000'e yakın ulusal ve yerel satış noktasıyla tüketicilere ulaşırken, otellerin ve restoranların da ilk tercihleri arasında yer alıyor.

DOĞAL ÜRÜNE TALEP ARTTI

Son yıllarda doğal ürünlere olan talebin giderek arttığını belirten Keskinoğlu Şirketler Grubu Başkanı Keskin Keskinoğlu, "Zeytinyağına olan ilgi her geçen gün artıyor. Bizler, iç piyasada satışların yükselmesi için fiyatlarımızı tüketicilerin alım seviyesinde tutuyor ve promosyon, tadım, tanıtım çalışmalarımızı sürdürüyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.