Çarşamba 14.08.2013

HÜLYA DİNÇEL: Markalaşmak

Sevgili okurlarım marka olmak kolay iş değil. Bunun için çok yol almak lazım. Müşteri hizmetleri, markaların güç merkezleridir. Müşteri, markanın can damarıdır. Gelişim ve ortaya çıkış nedenidir. Müşterisi güçlü olmayan markanın ömrü uzun olmaz. Müşterisine sahip çıkan, onu mutlu eden markanın müşterisi de ona sahip çıkar. Bu yüzden müşteri hizmetlerini, müşteri memnuniyetini çok üst düzeyde tutmak gerekiyor. Bunu sağlayamayan firmalar güç kaybediyor. Çünkü artık eskisi gibi değil. Müşterinin önünde birçok alternatif var. Birini beğenmezse, diğerini seçebiliyor. Müşteri sadakati eskisi gibi değil. Bu konu önemle müşterinin memnuniyeti çalışmalarını hayata geçiriyor. Geçenlerde çok önemli bir markanın çamaşır makinası problemi için bir okuyucum aradı. Hemen faaliyete geçtim. İstanbul'da konunun sahibini buldum. Anında çözüm geldi. İşte markalaşmak böyle oluyor. Çok teşekkürler Samsung tüketicisine, sahip çıktığı için yürekten teşekkürler! Konuyu duyarlılıkla takibine alıp sorunu çözen Ufuk Atık Bey'e de okuyucum adına teşekkürler! Evet bilinçli müşteri markasını doğru seçendir. Sorunsuz güzel günler dilerim sevgili okurlarım.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.