Perşembe 15.08.2013

İzmir, Yıldırım'ı konuştu

İzmir Medya Takip Merkezi'nin araştırmasına göre, Temmuz'da basında en fazla yer alan isim, Bakan Binali Yıldırım oldu, en çok konuşulan marka da İZDEMİR'di

Medya Takip Merkezi'nin, İzmir gündemi raporuna göre gazete ve dergilerde en çok konuşulan isim, 1457 haber ve yazıyla Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ilk sırayı aldı. Yıldırım, bayramda köprülerin, otoyolların ücretsiz olması ve mobil operatörler arasındaki ara bağlantı ücretlerinin düşürülmesi gibi konularla adından söz ettirdi. Temmuz ayında basında en çok konuşulan bir diğer isim ise, 939 haber ve yazıyla İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu oldu.

EGE'NİN EN BÜYÜKLERİ

Ege Bölgesi Sanayi Odası (EBSO), 2012 yılında 30 milyon lira barajını geçen sanayi kuruluşlarının listesini açıkladı. Listede, ilk üç yine değişmedi. İlk sıra 14 milyar 871 milyon 50 bin lira ile Tüpraş İzmir Rafineri Müdürlüğü'nün oldu. 3 milyar 970 milyon 626 bin lira ile Petkim 2. sırada olurken, 1 milyar 800 milyon 699 bin lira ile Philsa Philips Morris 3. sırada yer aldı.

TEMMUZ'UN LİDERİ İZDEMİR

MTM'nin aynı araştırmasına göre, Temmuz'da basında en çok konuşulan markası, İzmir Demir Çelik (İZDEMİR) oldu. İstanbul Sanayi Odası'nın, "Türkiye'nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu" arasında 4.sırada yer alması ile basında geniş yer bulan İzmir Demir Çelik, basında 156 haber ve yazı ile zirvede yer aldı. Gazete ve dergilerde en çok haber olan bir diğer İzmir markası ise, Tekirdağ fabrikasında deneme üretimine başlamasıyla adından söz ettiren 154 haber ve yazıda yer alan Orkide Yağ oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.