Cuma 23.08.2013
Son Güncelleme: Perşembe 22.08.2013

Zirveye tırmanıyoruz

Ofis mobilyaları sektöründe Atılım Time iş sıkıntısı çekmiyor. Bunun sebebini açıklayan Mağaza Müdürü Meral Demircan, "Müşteri odaklı çalıştığımız için, satışlarımız yükseliyor" dedi

Sektörde genel durgunluk havasının kendilerine uğramadığını anlatan Meral Demircan, "Bugüne kadar müşterilerimizin geri dönüşümleri olumlu ve memnuniyet vericiydi. En büyük referansta müşteri zaten. O yüzden de biz en durgun aylarda bile gayet iyi gidiyoruz yani. Bu konuda dilimizi ısıralım" dedi. Mobilya denildiğinde güven konusunun ön plana geldiğini anlatan Demircan, hemen herkeste kendisinde veya dostlarında mutlaka mobilyacıdan kaynaklanan problemler yaşadığını hatırlattı, şöyle devam etti; "Burada fiyatla yarışmıyoruz, ürün çeşitliliği ve güvenle, mal kalitesiyle yarışıyoruz. Bizim en büyük reklamımız müşterimiz. O yüzden de müşterilerimizi memnun etmek için her şeyi yapmak zorundayız. İzmir küçük yer, ortak tanıdıklarımız ve dolayısıyla yeni müşteriler çıkıyor. O yüzden dost kazanıyoruz. Müşteriden çok dostlarımızla iş yapıyoruz diyelim."
"MÜŞTERİ GERİ DÖNER"
Ürünlerine üç yıl garanti verdiklerini, Türkiye'nin önde gelen markalarıyla çalıştıklarını belirten Demircan, "Hedef, İzmir'de bir iki mağaza daha açmak. Özel tasarım ve proje işini biraz daha artırabilmek. Müşteri memnuniyetini asla kaybetmemek. Müşteriyi memnun ederseniz mutlaka size geri döner. Tek altın kuralımız bu. Ne görmek istiyorsak, onu veriyoruz. Güler yüz mü istiyoruz, güler yüzle karşılayacağız. Malı, alsın ya da almasın, hiç önemli değil. Eminim o bana başka bir gün başka bir müşteriyle geri dönecektir" diye konuştu.

BEYAZ ÖN PLANDA

Ofis mobilyalarında eskisi gibi çok klasiklerin tercih edilmediğini savunan Demircan, "Koltuklarda özellikle kumaşlarda, canlı renklerin, maviler, kırmızılar, sarıların öne çıktığını, insanların artık daha sıcak ortamlarda çalışmak istiyor. Özellikle beyaz çok revaçta. Onun dışında daha spor renkler istiyorlar hep. Yani insanlar çalışma alanlarını biraz daha yaşanılabilir daha sevimli istiyorlar. Daha rahat koltuklar, daha kullanışlı, fonksiyonel tarzlar tercih ediliyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.