Cumartesi 14.09.2013

BTM, Paris'te Türkiye'yi temsil edecek

Yalıtım sektörünün önde gelen kuruluşlarından BTM, Kasım ayında Paris'te düzenlenecek olan Uluslararası İnşaat Endüstrisi Fuarı BATIMAT'a katılmak üzere hazırlıklara başladı. Fransa'nın başkenti Paris'te iki yılda bir düzenlenen Uluslararası İnşaat Endüstrisi Fuarı "BATIMAT", 4-8 Kasım 2013 tarihleri arasında gerçekleşecek. BTM, daha önceki yıllarda olduğu gibi bu yıl da fuara katılarak sektörün uluslararası önde gelen temsilcileriyle bir arada olacak. 2011 yılında 2800 katılımcı ile yüzölçümü 225 bin metrekare olan ve tüm dünyadan 430 bin kişinin ziyaret ettiği fuarda Türkiye, bu yıl "Milli Katılım" organizasyonuyla yer alacak.

YENİ ÜRÜNLER HAZIR

BATIMAT'ın tüm yapı sektörü için vazgeçilmez bir iletişim alanı olduğuna dikkat çeken BTM İhracat Müdürü Kubilay Özcan, "BATIMAT sayesinde dünya çapındaki müşterilerimiz ile bir araya gelme olanağı buluyor ve yeni müşteriler ediniyoruz" dedi. Fuar boyunca Cezayir, Fas, Tunus, İsrail, Libya, Romanya, Ukrayna, Rusya, Morokko, Belçika, Brezilya gibi çok çeşitli ülkelerden gelen yapı profesyonellerinin BTM'nin ürünlerine gösterdikleri ilgiyi bu yıl da beklediklerini belirten Özcan, BTM'nin fuarda birçok yeni ürünüyle yer alarak ülkemizin bu sektördeki gücünü sergileyeceğini sözlerine ekledi. Özcan, "Fuar boyunca standımızı ziyaret eden profesyonelleri yeni ürünlerimiz ile şaşırtacağız" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.