Giriş Tarihi: 15.9.2013
İzmİr-Panama köprüsü
Panama'daki fuara Orkide markasıyla katılan Küçükbay A.Ş, yağımızı tanıttı, yeni bağlantılar kurdu
Orkide Yağ, dünyanın çeşitli ülkelerinden farklı sektörleri bir araya getiren tek organizasyon olma özelliği taşıyan Expocomer Panama 2013 Uluslararası Ticaret Fuarı'nda yüksek montanlı ihracat bağlantıları yaptı. 16 bin kişinin ziyaret ettiği fuara; birçok sektörden 437'si yabancı, 796 firma yer aldı. Türkiye'nin, Milli Katılım organizasyonu ile büyük etkinlik gösterdiği fuarda Orkide Yağ, ülkemizin yağ sektöründeki gücünü temsil etti. Küçükbay A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, TUSKON'un organize ettiği Milli Katılımlar sayesinde ülkemizin dış pazarlardaki etkinliğinin ve yeni pazarlara açılma fırsatının arttığını söyledi, şöyle dedi: "Türkiye'nin 2012 yılında önceki yıla göre yüzde 3,3 artışla 224 milyon dolara ihracat yaptığı Panama'da, zeytinyağı ve diğer bitkisel yağlar, önemli ihracat potansiyeli oluşturuyor. Biz de bu fırsatı iyi değerlendirmeyi; Orkide Yağ'ın bölgedeki satışlarını artırmayı hedefliyoruz." Expocomer Panama'da Orkide Yağ'ı temsil eden İhracat Pazarlama ve Satış Müdürü Hamide Tunçsiper de, Milli Katılım'ın, bölgede kurulan ticari ilişkiler açısından oldukça yararlı olduğunu vurguladı, "Orkide olarak bu bölgede önemli ticari etkinliğe sahibiz. Fuar süresince yeni bağlantılar kurma fırsatı yakaladık" dedi.