Çarşamba 25.09.2013

EXPO'ya sponsor oldular

İzmir'de 2007 yılında ilk restoranı açan Baydöner'in hedefi, iskender döneri tüm dünyaya yaymak. Özellikle yabancı fastfood zincirlerine ve beslenme alışkanlıklarına karşı ciddi bir rakip olan Baydöner, 3'ü yurtdışında olmak üzere 73 restorana ulaştı. Baydöner, 2016'da Türkiye'de 150, yurtdışında ise 30 restorana ulaşmayı hedefliyor. Ayda 130 ton döner tüketen Baydöner, 1300 kişiye istihdam sağlıyor. Önümüzdeki yılda 20 yeni restoran daha açmayı planlayan Baydöner, 15 milyon euroluk yatırım yapmayı hedefliyor. Baydöner Yönetim Kurulu Başkanı Levent Yılmaz, Baydöner dünya markası olma yolundaki İzmir EXPO 2020'nin yiyecek sponsoru olduklarını açıkladı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.