Salı 01.10.2013

Tuncay Sayılkan yine Eczacı Odası Başkanı

İzmir Eczacı Odası'nın genel kurul heyecanı, yönetim organlarının seçimiyle son buldu. İki listenin yarıştığı seçimlerde mevcut Başkan Tuncay Sayılkan ve ekibi, galibiyet ipini göğüslerken Sayılkan'ın listesinde 4 genç ismin olması dikkat çekti. Seçimlerin demokratik bir ortamda gerekleştiğini belirten Sayılkan, "Bize güvenenlere teşekkür ederiz. Önümüzdeki dönemde ikinci emeklilik ve meslek hakkıyla ilgili projelere ağırlık vereceğiz" diye konuştu. Eczacı Odası'nın 28 Eylül Cumartesi günü Dokuz Eylül Üniversitesi(DEÜ)'nde başlayan Genel Kurulu'nun son bölümünde yönetim organları seçildi. Heyecanlı geçen seçimlerde iki liste yarışırken; mevcut Yönetim Kurulu Başkanı Tucncay Sayılkan ve ekibi, bin 100 oda üyesinin katıldığı seçimlerde çoğunluğun oyunu alarak göreve seçildi. Böylece Sayılkan, 10 yıldır sürdürdüğü başkanlık görevine iki yıl daha devam etme hakkını da kazanmış oldu. Sayılkan, "Seçimi kazanmaktan dolayı, son derece mutluyuz. Bu bir ekip işi, yeni dönemde yönetimdeki 4 yeni arkadaşımızla yolumuza devam edeceğiz" dedi. İzmir Eczacı Odası'nın gelecek iki yıl boyunca görev yapacak yeni yönetimi Tuncay Sayılkan, Aylin Yalçınkaya, Tülay Naras, Volkan Armağan, Tamer Yeşildere, Hikmet Taştan ve Çağdaş Ballar'dan oluşuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.