Giriş Tarihi: 11.10.2013

Tariş davası reddedildi

İzmir Atatürk Organize Sanayi Bölgesi ile (o günkü adıyla) Tasfiye Halinde Tariş İplik Dokuma A.Ş. arasındaki davada, Karşıyaka 2. Asliye Hukuk Mahkemesi, Tariş' in taleplerini reddetti. Karar, İAOSB' de büyük sevinçle karşılanırken, Yönetim Kurulu Başkanı Hilmi Uğurtaş, Mart 2012' de yaptığı açıklamadaki sözlerini hatırlatarak: "Önce kendimize, sonra da Türkiye Cumhuriyeti adaletine güvenimiz sonsuzdur" demiştik, mahkemenin verdiği karar, haklılığımızı tescilledi" dedi. Borçları nedeniyle zor durumda olan Tariş Pamuk Birliği' ne destek olmak, aynı zamanda Bölgeye yeni sanayi parselleri kazandırmak amacıyla, Temmuz 2011' de düzenlediği genel kurulda katılımcılarının desteğini alarak, Tariş' e ait 400 bin 813 metrekarelik arsayı satın alan İAOSB, ilerleyen süreçte Tariş Pamuk' un tapu iptal davası ile karşı karşıya kalmıştı. Yapılan duruşmalar sonucunda İAOSB' nin haklılığı mahkeme tarafından da tescillendi. Arsanın İAOSB tarafından satın alınmasını, Haziran 2011' de İAOSB' ye teklif etmelerine, akabinde gerçekleştirdikleri genel kurulda, satış için kendi yönetim ve tasfiye kurullarına yetki alarak bu satışı gerçekleştirmiş olmalarına rağmen, tapu iptal davasını içeren Tariş'in talepleri, mahkemece reddedildi. İAOSB Yönetim Kurulu Başkanı Hilmi Uğurtaş, dava sürecinde, arazinin satışı için bankadan aldıkları krediyi ödemeye devam ettiklerini ve bu konuda hiçbir sorun olmadığını hatırlattı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.