Salı 29.10.2013

'Ekonomik seçenekler sınırsız'

İtalya'nın İzmir Konsolosu Igor Di Bernardini de, Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşunun 90. yılını kutladı. Türkiye ile İtalya arasındaki ilişkilerin özellikle son 15 yılda artarak ilerlediğini, gelecek yıl bir aksilik olmaması halinde iki ülke arasında yeni bir zirvenin yapılacağını anlatan Bernardini, "İzmir'de 800'den fazla İtalyan yaşıyor. 100 yıllardır burada yaşayan levantenler var. Ticari ilişkilerimiz her geçen gün daha da artıyor. Bu yıl 24 bin vize işleme aldık. Bunun yüzde 20-25'i de ticari vizeler. Bu da Türkiye'nin potansiyelini gösteriyor" diye konuştu. İtalya'nın İzmir Konsolosu Igor Di Bernardini, Aquila Ticaret Odası üyeleri ve Abruzzo Bölgesi birlik üyelerinden oluşan 22 kişilik iş heyetinin İTO'yu ziyaretleri sırasında konuşan Yönetim Kurulu Başkanvekili Jak Eskinazi, İtalya ile özellikle Ortadoğu, Uzakdoğu ve Afrika pazarına birlikte açılabileceklerini belirtti. İtalyan turistlerin İzmir'e en fazla kruvaziyer turizmle geldiğini, Costa ve MSC şirketlerinin bu sektörde en önemli İtalyan ortakları olduğunu belirten Eskinazi, "2004 yılında Costa Crociere firması gelmeseydi ve o zamanın konsolosu Michele Tommasi olmasaydı bu kadar çok sayıda gemiyi İzmir'de göremezdik" dedi. ESKİNAZİ, Türk-İtalyan ilişkilerin son yıllarda sürekli artış kaydettiğini, geçen yıl iki ülke arasında 19 milyar dolarlık ticaret hacminin gerçekleştiğini, aynı dönemde Türkiye'den bu ülkeye 6,3 milyar dolarlık ihracat yapıldığını belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.