Perşembe 31.10.2013

Geleceğin TV tasarımı İdil Kantarcı'dan çıktı

Yaşar Üniversitesi öğrencisi İdil Kantarcı, Hollanda'daki "Geleceğin Televizyonu Tasarım Yarışması"nda 3. seçildi

Geleceğin televizyonunu Yaşar Üniversitesi öğrencisi İdil Kantarcı tasarladı. Dünyada teknoloji devleri arasında yer alan Philips TV'nin düzenlediği "Geleceğin Televizyonu Tasarım Yarışması"nda üçüncü olan İzmirli İdil Kantarcı'nın tasarımı, 3 boyutlu görüntü veren hologram teknolojisiyle büyük ilgi çekti.

1 YILA 3 ÖDÜL SIĞDIRDI

Bu yıl içinde aldığı "Lufthansa Geleceğin El Bagajı Uluslararası Tasarım Yarışması" 2'incilik ve "Uluslararası Asansör Tasarım Yarışması" 3'üncülük ödülleriyle dikkat çeken Yaşar Üniversitesi Mimarlık Fakültesi 2'inci sınıf öğrencisi İdil Kantarcı bu kez de Philips TV Geleceğin Televizyonu Tasarım Yarışması'nda 3'üncü oldu. İdil Kantarcı, 3 boyutlu görüntü tekniğini temel aldığı televizyon tasarımını şöyle anlattı: "Tasarımımda lazer ışınlarına dayanılarak gerçekleştirilen ve 3 boyutlu görüntü veren holografi tekniğini temel aldım. Yani geleceğin televizyonunu dikey bir ekran olarak değil 360 derecelik görüntü veren bir şekilde tasarladım. Klasik kumanda anlayışını da bir kenara bırakarak akıllı telefonlara yüklenecek aplikasyonla senkronize olan bir kumanda tasarladım. Kablosuz enerji imkanı sağladığı için izleyiciye kullanım kolaylığı sağlayan tasarımda ayrıca çevre dostu titanyum ve cam malzemelerini kullandım."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.