Giriş Tarihi: 1.11.2013

İzmir kabuk değiştirecek

KOSGEB, İzmir Ticaret Odası ve İzmir Ekonomi Üniversitesi arasında "İzmir Bilimpark" oluşturulması amacıyla işbirliği protokolü törenle imzalandı. Törende konuşan İzmir Ticaret Odası Başkanı Ekrem Demirtaş, "1992 yılında şehrimizin 15 yılını şekillendirmek üzere İzmir için ilk stratejik planı hazırladık. Bu planda İzmir'de teknoparklar kurulmasını dile getirmiştik. İzmir Ekonomi Üniversitesi olarak girişimcilik bayrağını alarak Balçova'daki kampüsümüzde dalgalandırdık. Amacımız üyelerimizin ve genç girişimcilerin KOSGEB'in maddi desteklerinden en iyi şekilde yararlanmalarını sağlayarak Ar-Ge ve inovasyon fikirlerini gerçeğe dönüştürmelerini sağlamak" dedi. KOSGEB Başkanı Mustafa Kaplan da Türkiye'nin artık kişi başına düşen milli gelir anlamında orta gelir grubunda değerlendirilen bir ülke olduğuna dikkat çekti. Bunun çeşitli riskleri beraberinde getirdiğini kaydeden Kaplan, şunları söyledi: "Bu durum, uzmanların 'orta gelir tuzağı' dedikleri bir riski beraberinde getiriyor. Bu, ulaşılan gelir seviyesinin yeterli bulunması ve orada kalınmasıdır. Bunu aşmak için geleneksel iş modellerini aşarak yenilikçi iş modelleri kurmak zorundayız. İmzaladığımız protokolle İzmir, kabuk değiştirecek. Sağlık bilimleri ve teknolojisi alanında ortaya konacak olan projeler, EXPO'nun da kazanılmasıyla bu sinerjiyi hızlandıracaktır" dedi. Rektör Prof. Dr. Tunçdan Baltacıoğlu da anlaşmanın, İEÜ'de yürüttükleri çalışmalara ve projelere de hız katacağını vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.