Giriş Tarihi: 8.11.2013

Sigarayı bırakmaya niyetiniz var mı?

"Dünya Sigarayı Bırakma Günü" nedeniyle açıklama yapan uzmanlar, " Asıl sorun sigarayı bırakmada yaşanılan zorluklar değil neden sigara içildiğini belirlemektir" dediler. "Sigara içenler sigarayı bırakmayı isteyip istemediklerini kendilerine mutlaka sormuşlardır, üstelik sigarayı bırakmak için fazlasıyla istek duyarlar" diyen Psikolog Damla Alkoç, şöyle konuştu: "Sigara kullananların öncelikle şu soruları kendilerine sormaları gerekiyor; ' Sigara içmenin benim için yararı nedir?', 'Gerçekten keyif alıyor muyum?',' Sigara içmek bana ne hissettiriyor?'. Bu gibi sorular karsısında o kadar güçlü savunma mekanizması vardır ki kişi sigarayı içme konusunda ikna edici nedenler sunmaya çalışır. Sigaranın yol açtığı olumsuz durumlar ile ilgili yeterli bilginiz vardır elbet, bu sizin için önleyici bir etken olsaydı şimdiye kadar bırakırdınız. Sigaranın zararlarından oldukça bahsediliyor ve oldukça ısrarlı bir şekilde içmeye devam ediyorsunuz. Peki neden? Sigara içmenize neden olan etkenin ne olduğunu bulmak için, bilinçaltınızın sizi yönlendiren gizli gücünü incelemek gerekir. Bu gizli güç aslında sizin sigara dahil tüm alışkanlıklarınızı yöneten bir klavuz işlevindedir. Neyi, hangi amaçla yaptığınızı doğru analiz ederseniz özel bir çaba harcamadan sizi kısıtlayan, zarar veren, stres yaratan, günlük işlerinizi olumsuz etkileyen vb... düşünce ve davranışlardan kurtulabilirsiniz. Beyniniz mi sizi yönetiyor yoksa siz mi onu yönetiyorsunuz?"

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.