Salı 17.12.2013

Tavuk televizyonu

Keskinoğlu, organik tavukların üretim koşulları hakkında tüketiciyi bilimsel gerçeklerle bilgilendirmek için 100 bin dolarlık yatırımla İnternet TV kurdu

Sektörde 50. yılını dolduran ve projeleriyle her zaman tüketicinin yararını gözeten adımlar atarak sektörün öncülüğünü üstlenen Keskinoğlu, kuş gribi döneminde gerçekleştirdiği bilinçlendirme çalışmalarından sonra; son yıllarda tavuk üretimi hakkında ortaya atılan iddialar konusunda halkı doğru bilgilendirmek için bir sosyal sorumluluk projesine imza attı. Keskinoğlu, bu projeyle; son zamanlarda kamuoyunun zihninde oluşan tüm sorulara cevap vermeyi hedefliyor. Projenin ilk aşamasında kurulan Keskinoğlu İnternet TV'de piliçlerin kesim sürecine kadar yetiştirilmesinin her aşaması baştan sona izlenebilecek. Broiler (etlik piliç) kümeslerine yerleştirilen kameralarla, piliçlerin nasıl bir ortamda yetiştiğini canlı yayınla izlemek mümkün olacak. Organik tavukların yaşam şartlarını canlı yayınla göstermek; hem bio-güvenlik tedbirleri, hem de diğer tesislerden 30 kilometre uzakta konumlandırılan kümeslerde internet yayını ve telefon bağlantısı olmaması sebebiyle, mümkün olmadığından, TV yayını için özel olarak kurulan kümeste gerçek üretim koşulları oluşturuldu. Tüm Türkiye'deki internet kullanıcılarının 24 saat boyunca kesintisiz izleyebileceği İnternet TV'nin Iphone ve android yazılımları da hazırlandı. Projenin ikinci aşamasında ise Keskinoğlu, İstanbul'daki 2000'i aşkın pediatrist ve beslenme uzmanını tesislerinde ağırlayacak. İstanbul'da başlayan pilot çalışma için öncelikle, 2 ay süren bir algı araştırması gerçekleştirildi ve hem doktorların piliç eti tüketimleri hem de hastalarına tavsiyeleri konusunda bilgi alındı. Araştırmanın henüz ilk haftasında 100'e yakın doktor Keskinoğlu'nun tesislerini gezmek istediğini belirtti. Doktorlar, Aralık ayında başlayacak tesis gezilerine 20'şerli gruplar halinde katılacak. Tesis gezileri sırasında doktorlar, üretimle ilgili tüm bilgileri konuyla ilgili bilim uzmanlarından alabilecekler. Keskinoğlu, tesis gezisi sırasında doktorlardan gelebilecek önerileri de dikkate alacak.
"ANNELER DE GEZECEK"
Projenin üçüncü aşamasında ise, Keskinoğlu'na başvurularını internet üzerinden ileten tüketiciler ve özellikle de anneler Keskinoğlu'nun Akhisar'daki tesislerine davet edilecek. Keskinoğlu, 2014 yılı boyunca sürdüreceği projeyle; 35 milyon olan internet kullanıcısının yüzde 30'una ulaşacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.