Salı 17.12.2013

Yatırımcılardan genç girişimcilere ipuçları

İzmir Ekonomi Üniversitesi girişimcilerle yatırımcıların bir araya gelmesini sağlayan Etohum İzmir etkinliğine ev sahipliği yaptı. Genç girişimcilerin fikirlerini hayata geçirmeleri için izlemeleri gereken yollar, Büyük Efes Swiss Otel'de gerçekleştirilen Etohum etkinliğiyle gençlere aktarıldı. İzmir Ekonomi Üniversitesi'nin ev sahipliğinde, İZKA'nın destekleri ve Etohum organizasyonunda gerçekleşen etkinlikte, kendi işfikrini hayata geçirmek isteyen girişimcilere, şirketlerini kurmaya giden zorlu yol için motivasyon dolu seminerler verildi, yatırımcılarla buluşmaları sağlandı. Etkinliğin açılışında konuşan İzmir Ekonomi Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Tunçdan Baltacıoğlu, etkinliğin küçük bir grupla başladığını ancak salonun dolduğunu belirterek, "İzmir Ekonomi Üniversitesi olarak genç bir üniversiteyiz. İzmir'in, Türkiye'nin gururu olan üniversitemizde Embryonix adını verdiğimiz kuluçka merkezini 2001 yılında kurduk. Son 3,5 yıldır merkezimiz hızlandı. 750 girişimci ya da girişimci adayını eğittik. 500'den fazla liseliye girişimciliği anlattık" diye konuştu.
"TOHUM EKİYORUZ"
İEÜ Embryonix Merkezi ile Türkiye'ye 10 milyon liralık katma değer yarattıklarını belirten Prof. Dr. Tunçdan Baltacıoğlu, TÜSİAD'ın "Bu Gençlikte İş Var Yarışması"nda öğrencilerinin en fazla yaratıcı girişim fikri ile Girişimcilik Bayrağı'nı aldığını anımsattı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.