Çarşamba 08.01.2014

Pınar su, fark yarattı

Dünyadaki en güncel teknolojileri kullanan ambalajlı su sektörünün öncüsü ve üretim noktaları, güçlü altyapısı ve desteklediği lojistik faaliyetleriyle Pınar Su, bu yıl ilk kez katıldığı 'Kurumsal Yönetim Derecelendirme' çalışmasında 9.34 notuyla derecelendirildi. Bir Yaşar Topluluğu kuruluşu olan Pınar Su, kurumsal yönetim ilkelerine verdiği önemi bu yıl ilk kez dahil olduğu Kurumsal Yönetim Derecelendirme çalışmasıyla kanıtladı. Türkiye'de Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) Kurumsal Yönetim İlkeleri'ne uygun olarak derecelendirme yapmak üzere faaliyet gösteren SAHA Kurumsal Yönetim ve Kredi Derecelendirme Hizmetleri tarafından hazırlanan rapora göre, Pınar Su'yun Kurumsal Yönetim Derecelendirme Notu 9.34 olarak belirlendi.
"GURUR VERİCİ TABLO"
Yaşar Holding İcra Başkanı Dr.Mehmet Aktaş yaptığı açıklamada, "Pınar Süt ve Pınar Et'in ardından Pınar Su ile aldığımız 9.34'lük yüksek Kurumsal Yönetim Derecelendirme Notu bizi oldukça gururlandırdı. Pınar Su'yun bu başarısının bizim için ayrı bir yeri var. Çünkü Pınar Su, ilk kez bu yıl rapora dahil oldu. Pınar Su'yun elde ettiği bu başarı, Yaşar Topluluğu'nun Kurumsal Yönetim İlkeleri'ne uyumda gösterdiği hassasiyetin bir sonucudur. Pınar yönetimi olarak bu kalitemizi koruyacağız. Bizi de bu yakışır" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.