Salı 28.01.2014

Sigorta hedef büyüttü

Dünyanın bir çok ülkesinde 200 yıllık bir geçmişe sahip İtalyan Generali Sigorta Türkiye'deki 150. yılını kutluyor. Dünyanın en büyük üçüncü İtalya'nın ise sektördeki en büyük firması konumundaki Generali Sigorta, 2014 yılını yatırım yılı olarak belirledi. Şirket yer aldığı Ilısu Barajı, Marmaray'ın sinyalizasyon sistemi, çeşitli havaalanları ve büyük önemli fabrikalar ile çalışarak adından söz ettirmeye başladı. Alt yapısını yenileyen Genarali Sigorta, şirketin İtalyan yetkililerle bir araya gelip rekabetçi fiyat aralığı ile Türkiye piyasasında etkili olmayı hedefliyor.
"AĞIMIZ YENİLENDİ"
Modernizasyon amacıyla bölgelerdeki acenteler ile "Yeni Jenerasyon Acenteler" etkinliğinde bir araya gelen Generali Sigorta yetkilileri İstanbul ve Bursa acentelerinin ardından İzmir'de Ege Bölgesi acenteleri ile bir araya geldi. Modernizsayon sürecinde bütün bölgeler ile çalışma başlatacaklarını kaydeden Generali Sigorta Genel Müdürü Mine Ayhan, "Biz 200 yıllık geçmişi olan bir sigorta şirketiyiz. 2014 yılı yatırım yılımız oldu. Ciddi bir yatırım yapıyoruz. Kısa vadeli hiçbir şey yapmıyoruz. Her şeyimiz internet ve iletişim üzerinden yürüyor. Ağımızı ciddi anlamda yeniledik. Artık, müşterilerimiz acil durumlarda anında, karşılarında bir muhatap bulacak. Yapılan anketlerde Generali Sigorta'nın, her zaman hasar ödemelerini en hızlı ve kolay yapan sigorta şirketi olduğu görülmüştür" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.