Giriş Tarihi: 29.1.2014

Moda sektörünün yüzünü güldürdü

Gelinlik fuarının çok verimli geçtiğini belirten EGSD Başkanı Özden, "Etkinlik, kentimize 300 milyon doların üzerinde katkı sağladı" dedi

Avrupa'nın en büyük Gelinlik-Damatlık ve Abiye Giyim Fuarı olan IF Wedding Fashion İzmir, bu yıl da sektörün yüzünü güldürdü. 22-25 Ocak tarihleri arasında düzenlenen ve kentte de büyük bir hareketlilik kazandıran fuar ile birlikte sektör ve kent ekonomisi 300 milyon doların üzerinde kazanç sağladı. Firmalar da 3 aylık kapasitelerini fuar sayesinde doldurdu. Fuarı değerlendiren EGSD Yönetim Kurulu Başkanı Mukadder Özden, 4 günlük fuarın çok iyi geçtiğini belirtti, katılan firmaların önemli iş bağlantıları gerçekleştirdiklerini, bu sayede gelinlik ve abiye sektörünün artık 12 ay çalıştığını vurguladı. Fuarda yapılan iş bağlantıları ile birlikte kent ekonomisine 300 milyon doların üzerinde katkının sağlandığını vurgulayan Özden, bu rakamlara ulaşılmasının çok sevindirici olduğunu söyledi, "Bu başarıya ulaşmak için Fuar öncesi İran, Rusya, Fransa, Türki Cumhuriyetler, Kuzey Avrupa ülkelerine yönelik profosyonel alıcılar için ön çalışmalar gerçekleştirdik. Bunların sonuçlarını 4 günlük fuarda aldık. Firmalar önemli iş bağlantıları gerçekleştirdi. Fransa, İtalya, Almanya, İsviçre, Danimarka, Hollanda, Güney Afrika Cumhuriyeti, Yemen, Çin, Japonya, Libya, Suudi Arabistan başta olmak üzere Fuara her kıtadan ziyaretçi geldi. Büyük mağaza zincirleri ve toptancıları da fuarı ziyaret etti" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.