Pazar 02.02.2014

Ahlat, istihdam sağlayacak

Fikir Tasarım Enstitüsü'nün KOSGEB ödüllü projesinde ahlat meyvesi çok değişik şekillerde değerlendirildi. Undan ekmeğe, dondurmadan çikolataya, pekmezden kreme kadar pek çok farklı üründe bu meyve kullanıldı. Amaç, üretimi yaygınlaştırıp, bu işi sektör haline getirebilmek. Sky 360 kanalında yayınlanan proje destekleme yarışmasının parlayan fikirlerinden biri de, Fikir Tasarım Enstitüsü'ne ait "Ahlat meyvesinin değerlendirilmesi" projesi oldu. Bu yarışmada fikirlerini sunan kadın girişimciler, finale kalarak KOSGEB'den 30.000 TL ve En İyi Sunum Ödülü almaya hak kazandılar. Fikrin sahibi Özlem Özkulak, "Biz bu projeyi ilk hayata geçirmeyi düşündüğümüzde sadece gıda değil ilaç sanayii için de katkısı olacağını düşündük. Yarışmada ahlat meyvesi ile yaptığımız ahlat unu, ekmek, simit, muffin, kurabiye, donut, dondurma, erişte, çikolata, reçel, marmelat, pekmez, ahlat çayı ve ahlat kremini de sergiledik" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.