Salı 04.02.2014

Pınar, her geçen gün 'büyüyor'

Pınar, uzun yıllardır tüketiciyle buluştuğu Kuzey Irak ve Azerbaycan'da gerçekleştirdiği atılımla bilinirliğini ve pazar payını artırdı. Türkiye'nin süt ve süt ürünleri ihracatının yüzde 22'sini tek başına gerçekleştiren Pınar, yeni yatırımlar ve yeni pazarlarla bir dünya markası olma yolunda ilerliyor. Yaptığı anlaşmalarla 30 yıldır Avrupa'dan Suudi Arabistan, Kuveyt, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Bahreyn ve Umman'ın oluşturduğu Körfez Ülkeleri'ne kadar 40'tan fazla ülkeye ihracat yapan Pınar, 2013 yılında özellikle Kuzey Irak ve Azerbaycan'da önemli başarılara imza attı. Kuzey Irak'ta kampanya döneminde Erbil, Süleymaniye ve Dohuk'ta düzenlenen tadım etkinlikleriyle ürün gruplarını tanıtan Pınar, iletişim faaliyetlerini televizyon, mekan içi ve dış mekan reklamlarıyla destekledi. Yaşar Holding İcra Başkanı Dr. Mehmet Aktaş, Pınar'ın bir dünya markası olma yolundaki kararlılığın altını çizdi, "Bir yandan Türkiye'de öncü ve yenilikçi duruşumuzla büyümeye devam ederken, diğer yandan rotamızı yurt dışına çeviriyoruz. Hedefimiz, her yıl bu bölgeye yaptığımız ihracat ciromuzu en az yüzde büyütmek. Bu amaç doğrultusunda, yurt dışında gerçekleştirdiğimiz iletişim çalışmaları ve reklamlarla markamıza yatırım yapmaya devam edeceğiz" diye konuştu. Pınar, beğenilen reklam filmi 'Büyüdüm' ile Kuzey Irak ve Azerbaycan'da da büyük beğeni topladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.