Cumartesi 08.02.2014

Alfemo, 2014'e hızlı girdi

Türkiye'de tasarım mobilyanın en önemli markalarından Alfemo, 2014 yılına iddialı bir giriş yaptı. Her yıl olduğu gibi bu yıl da İSMOB 2014 Fuarı'nda yatırımcıların en çok ilgisini çeken markalardan biri olan Alfemo, yurtiçinde 18 yurtdışında 12 bayilik anlaşması imzaladı. Özel zevklere hitap eden, fuarda tüm dikkatleri üzerinde toplayan 4.60'a 7 metre ölçülerindeki, tasarım harikası kitaplığıyla da aksesuar dalında ödüle layık görülen Alfemo, yaşam alanları için ürettiği çözümlerle de beğenildi. İSMOB 2014 Fuarı'nda yepyeni markası "Kids&Teens"in lansmanını da gerçekleştiren Alfemo, yurtiçinden ve yurtdışından gelen profesyonel ziyaretçilere yeni markasını tanıttı. Fuar'da özel koleksiyonu ile büyük beğeni toplayah Alfemo, yurtiçinden ve yurtdışından çok sayıda bayilik talebi aldı. Çocuk mobilya pazarına ciddi bir giriş yapan Kids ile Teens, 2014 yılında Türkiye'nin dört bir yanında mağazalar açacak.

DÜNYAYA YAYILIYOR

Alfemo Pazarlama Müdürü Süleyman Zoral, "Alfemo, hem yurtiçinde hem yurtdışında kendi tasarım ekibinin ve bunun yanında dünyaca ünlü tasarımcıların yepyeni tasarımlarının sergileneceği showroomlarına yenilerini katmaya devam edecek. Mağazalaşma faaliyetlerimiz yurtdışında da hızla sürüyor. Ortadoğu'da Dubai ve Irak, Afrika'da Mısır, Avrupa'da İngiltere ve Almanya'dan sonra kısa süre önce Panama'da ilk mağazamızı açtık. Dünya markası olma hedefine doğru emin adımlarla ilerliyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.