Pazar 23.02.2014

Zeytin ve zeytinyağı Dubai'de tanıtılıyor

Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitesi (ZZTK), hedef pazarları arasında yer alan Dubai'de, 27 Şubat'a kadar düzenlenecek olan Gulfood 2014 Fuarı'nda, Türk zeytin ve zeytinyağının tanıtımını yapacak. Birleşik Arap Emirlikleri'nin ZZTK'nın hedef pazarlarından biri olduğunu belirten Komite Başkanı Metin Ölken, "Birleşik Arap Emirlikleri, hali hazırda zeytinyağı ihracatında 2013-14 sezonu istatistikleri esas alındığında, ilk 10 büyük pazarımız arasında yer alıyor. Bugün başlayan ve 27 Şubat'a kadar devam edecek olan Gulfood 2014'ün dünyanın en büyük gıda fuarlarından sayıldığı dikkate alındığında, burada yapacağımız zeytin ve zeytinyağı tanıtım faaliyetlerinin önemli olduğunu belirtmek isterim. Bu fuara 10 metrekarelik standla katılacağız ve tüm dünyaya Türk zeytin ve zeytinyağını tanıtacağız" dedi. Bu yılın zeytinyağı için yok yılı olduğuna değinen Ölken, buna rağmen çalışmalara devam edildiğini, gelecek sezon beklenen yüksek rekolte için tanıtım faaliyetlerinin yapıldığını belirtti. Bu yıl zeytin ve zeytinyağı rekoltesindeki düşüş nedeniyle ihracatta yüzde 40'ın üzerinde gerileme yaşandığını da ifade eden Ölken, Türk zeytin ve zeytinyağı sektöründe önümüzdeki yıllarda oluşacak yüksek rekoltenin yüksek katma değerle ihraç edilmesini istediklerini kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.