Perşembe 06.03.2014

'Oyu ver, hizmeti kap'

AK Parti Balıkesir Başkan adayı Edip Uğur, Bandırma, Adalar ve Edremit arasında deniz otobüsü seferleri için çalıştıklarını belirtti, "Seçilirsek, Ege ve Marmara'yı birbirine bağlayacağız" dedi

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkan adayı Edip Uğur, partisinin Susurluk'ta hizmete soktuğu seçim bürosunun açılışına katıldı. Susurluk Belediye Başkan adayı İsmail Güneş'e sahip çıkılmasını isteyen Uğur, yaptığı konuşmada projelerinden bahsetti, "Büyükşehir'in en iyi hizmetleri getirebilmesinin yolu, ilçe ve büyükşehir belediyelerinin uyumlu çalışmasıdır. Siz de AK Parti'ye oy verin en iyi hizmeti alın" dedi. CHP ve MHP'nin projelerinin olmadığını belirten Uğur, "Biz Balıkesir'e projelerle geliyoruz. Biz İzmir-Bandırma-İstanbul arası tren yolu hattı düşünüyoruz. Bu hat Bergama'dan geçecek. Buradan da Ayvalık arasında hafif raylı sistem düşünüyoruz. Bununla alakalı bakanlık ile görüşmeler devam ediyor. Bandırma-İstanbul, Bandırma-Edremit, Ayvalık-İstanbul arasında uçak seferleri yapabilmek için çalışmalar yapıyoruz. Bunun yanı sıra Bandırma, Adalar ve Edremit arasında deniz otobüsü seferleri için çalışıyoruz. Bu projede alınacak olan deniz otobüsü hiçbir memurun görev yapmak istemediği adalara sefer yapacak. Ulaşım rahatlayacak" dedi.

"OYUNLAR OYNANIYOR"

Yerel seçimler öncesinde Balıkesir ve 22 ilçede diğer partilerden önde olduklarını açıklayan Uğur, 30 Mart seçimlerinin Cumhuriyet tarihinin en önemli seçimlerinden biri olduğunu belirtti, "Önce yerel seçimler var. Ardından Cumhurbaşkanlığı, sonra genel seçimler var. Bugün oynanan bütün oyunlar bunun üzerine. Ortalığı bulandırmak istiyorlar" diye konuştu. CHP ve MHP'nin büyükşehir belediye başkan adaylarının başarısız olacağını belirten Uğur, şöyle devam etti; "Muhalefet laf, biz iş üretiyoruz. Karşımızda MHP ve CHP var ama bakıyorsunuz hep çakma adaylarla seçime gidiyor. Biz milletimize hizmetkar olmaya geldik. Allah'a şükür 11 yıllık iktidar imkanlarını biz Balıkesir'e getirdik. Büyük çabalar harcadık ve başarılı olduk. Tabii bu başarıda siyasi istikrar ve ekonomik istikrar çok önemli rol oynadı. Türkiye'nin dış borçlarını ödemesi, 11 yıllık iktidarda yaptığı 675 katrilyonluk devlet yatırımı, IMF'ye borçlarını ödedikten sonra verdiği 5 milyar dolar borç. Teröre harcadığımız artık 300 milyar dolar yok, o paralarla hizmetler, yatırımlar, hastaneler yapılıyor. Eğitimdeki ihtiyaçlarımızı karşılıyoruz. Artık Türkiye'nin önü açık."