Çarşamba 02.04.2014

Özdilek, bu yaz çok konuşulacak

Tekstil ve perakende sektörünün öncü markalarından Özdilek, 2014 İlkbahar - Yaz katalog çekimlerini gerçekleştirdi. 4 gün süren katalog çekimlerinde ünlü İspanyol manken Carlos Martin Gonzalez Amerikalı model Elayne Rebecca Molberg, Slovenyalı model Sandra Marinovic ve Rus model Alisa Rogovskaya objektif karşısına geçtiler. Çocuk modellerin de yer aldığı İlkbahar - Yaz katalog çekimleri bir hayli renkli ve eğlenceli geçti. İzmir, Bursa Merkez, Bursa Geçit, Yalova, Kocaeli, Afyonkarahisar, Eskişehir ve ÖzdilekPark Antalya Alışveriş Merkezleri'nde ve Vialand ve Torium departman mağazalarında müşterilerine her zaman en kaliteli ürünü en hesaplı fiyatlara sunma amacı taşıyan Özdilek, mağazalarında İlkbahar - Yaz sezonuna iddialı giriyor.
DENİZ MAVİSİ

Katalog çekimlerinde; İlkbahar-Yaz'ın en son modası olan deniz mavisi, limon sarısı, saflığın temsili beyaz, lacivert, pembe, pudra, mercan ve neon renklerde uzun sade elbiseler, çiçek desenli pantolonlar, desenli gömlekler, tulumlar, aksesuarlar ve dolgu topuk ayakkabılardan oluşan bayan giyim kıyafetleri; lacivert, beyaz, kırmızı ve mavi tonlarında blazer ve çizgili ceketler, keten pantolon ve gömlekler, şortlar, baskılı tişörtler ve jean pantolonlardan oluşan erkek giyim kıyafetleri; tulumlar, çiçek desenli pantolonlar, balon etekler, çiçek desenli elbiseler, şapkalar, şort ve baskılı tişörtlerden oluşan çocuk giyim kıyafetleri sergilendi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.