Cumartesi 05.04.2014

Müşteri hizmetlerine 20 milyonluk yatırım

Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü, "Teşekkür" hedefiyle başlattığı yatırımlarına Manisa Organize Sanayi Bölgesi'nde sürdürüyor

Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü bünyesinde son bir yılda yapılan büyük değişimin etkilerini görmeye başladı. Satış sonrası hizmetlerde sektörde fark yaratmak için oluşturulan yapılanma sürecindeki yatırımlar hız kazandı. Bunlar içinde yeralan merkez servisler, eğitim atakları, yedek parça ve depo alanındaki revizyonlar, bilgi teknolojileri alanında geliştirilen projeler ve Manisa'da kendi bünyesinde baştan yapılandırılan 'Çağrı Merkezi' yer alıyor. 2013 yılında toplam cirosunu yüzde 30 artıran Vestel'in başarısında müşteri hizmetlerindeki değişim önemli pay tutuyor. Vestel, çözüm ortağı firmalardan aldığı çağrı merkezi hizmetini Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü çatısı altına alarak Manisa'daki Vestel City'e taşıdı. İlk çağrıları karşılayan İletişim Merkezi ve süreç takibi yapan Çözüm Merkezi olmak üzere iki birimden oluşan Çağrı Merkezi, aynı anda 400 çağrı karşılama kapasitesine sahip. Vestel City'deki yeni Çağrı Merkezi, Manisa ve çevre illerden çoğunluğu kadın 200 kişiye istihdam sağlıyor. Vestel, Çağrı Merkezi'ndeki çalışan sayısını bu yılın sonuna kadar 400'e çıkaracağı açıklandı. Her alanda operasyonel mükemmelliğe ulaşarak maksimum müşteri memnuniyeti sağlamayı amaçladıklarını belirten Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan Pazarlama Müdürü Ergün Güler ve Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Tarkan Tekcan ile birlikte şu açıklamayı yaptı;
'PERSONEL ARTACAK'
"Genel müdürlüğümüzü 2012 yılının sonunda kurduk. O günden bugüne müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik projelerimize 20 milyon lira yatırım yaptık. Yatırımlarımızda en büyük payı bilgi teknolojileri alanında yaptığımız yenilikler aldı. Bununla birlikte kendi bünyemize aldığımız Çağrı Merkezi, sektörde ilk kez Vestel tarafından hayata geçirilen Merkez Servis yapılanması en önemli projelerimiz oldu. Bu projelerle, müşteri hizmetleri alanında çalışan personel sayımızı bir yılda 90'dan 450'ye çıkarttık. Önümüzdeki günlerde Çağrı Merkezimizin çalışan sayısındaki artışla birlikte kadromuz 650 kişiye ulaşacak."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.