Müşteri hizmetlerine 20 milyonluk yatırım
Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü, "Teşekkür" hedefiyle başlattığı yatırımlarına Manisa Organize Sanayi Bölgesi'nde sürdürüyor
'PERSONEL ARTACAK'
"Genel müdürlüğümüzü 2012 yılının sonunda kurduk. O günden bugüne müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik projelerimize 20 milyon lira yatırım yaptık. Yatırımlarımızda en büyük payı bilgi teknolojileri alanında yaptığımız yenilikler aldı. Bununla birlikte kendi bünyemize aldığımız Çağrı Merkezi, sektörde ilk kez Vestel tarafından hayata geçirilen Merkez Servis yapılanması en önemli projelerimiz oldu. Bu projelerle, müşteri hizmetleri alanında çalışan personel sayımızı bir yılda 90'dan 450'ye çıkarttık. Önümüzdeki günlerde Çağrı Merkezimizin çalışan sayısındaki artışla birlikte kadromuz 650 kişiye ulaşacak."
EN SON HABERLER
- 1 Bodrum yeni yılda Paris’le yarışacak
- 2 Avşar Emaye ihracatı ile yıldızlaştı
- 3 İkbal Thermal Hotel & SPA dünya üçüncüsü
- 4 Artuk Aviation ihracata başlıyor
- 5 Atom Karınca’nın hedefi büyük
- 6 Avrupa’nın ilk ve tek yanmaz bandını ürettiler
- 7 Ödüllerini Bakan Varank’tan aldılar
- 8 Oruçoğlu Yağ Afyon’un gururu
- 9 Türkiye’nin ilk yeşil OSB’si olacak
- 10 Termal otellere örnek oluyor