Cumartesi 05.04.2014

Sağlıklı ürünler İzmir'de buluşuyor

5'inci İzmir Organik Ürünler Fuarı ile OLIVTECH ve 4'üncü Zeytin, Zeytinyağı Teknolojileri Fuarı, 10 - 13 Nisan günleri arasında İzmir Uluslararası Fuar Alanı'nda düzenlenecek. İki fuar geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yılda aynı tarihlerde ve aynı çatı altında organize edilecek. Geçtiğimiz yıl iki fuarın birarada düzenlenmesinden duyulan memnuniyet nedeniyle bu yıl da birarada organize edeceklerini söyleyen İZFAŞ Genel Müdürü Mehmet Şakir Örs; "OLIVTECH Fuarı ile zeytin ve zeytinyağı sektörünü, Ekoloji İzmir Fuarı ile organik sektörünü bir kez daha İzmir'de buluşturacak olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Amacımız zeytin ve zeytinyağı sektörünün dünya pazarında hak ettiği yere ulaşmasına katkıda bulunmaktır. İnanıyorum ki bu yıl da kutsal kitapların meyvesi zeytin ve Anadolu'nun altın sıvısı zeytinyağı, OLIVTECH'de uluslararası ekonomik bir değere dönüşecek. Ekoloji İzmir'in, sektöre önemli katkıları olacağına yürekten inanıyorum. Fuarımızın yol almasını istiyoruz, o yüzden bütün olanaklarımızı zorlayarak Türkiye'nin tek organik ürünler fuarı çok daha iyi noktalara taşımak istiyoruz" dedi. 4 gün açık kalacak, profesyonellere ve son tüketiciye yönelik olarak düzenlenen iki fuar, saat 10.00 - 20.00 arasında ziyaret edilebilir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.