Perşembe 17.04.2014
Son Güncelleme: Çarşamba 16.04.2014

Zeytinyağında da başarıyı yakaladı

Olivtech Fuarı'nda büyük ilgi gördüklerini belirten Küçükbay Pazarlama Koordinatörü Kaya Büker, "Orkide olarak iç ve dış pazarda etkinliğimiz her geçen gün artıyor" dedi

Olivtech 4. Zeytin ve Zeytinyağı Fuarı'nda profesyonel ve nihai tüketiciler ile buluşan Orkide Yağ, sektörün nabzını tuttu. 2014'ün zeytinyağı adına zor bir yıl olmasına rağmen, ihracata ve iç tüketime yönelik tanıtım faaliyetlerinden çok olumlu geri dönüşler alındığına dikkat çeken Küçükbay A.Ş. İç Satış ve Pazarlama Koordinatörü Kaya Büker, "Bitkisel sıvı yağ ve margarin sektörünün lider markası Orkide, atağa kalktığı zeytinyağında da çok kısa bir sürede başarıyı yakaladı" dedi. Orkide'nin yeni yatırımlarla desteklediği zeytinyağı atağı ile iç ve dış pazarlarda hızla yükselişe geçtiğini vurgulayan Büker, "Orkide Zeytinyağı, kalitesiyle tüketicinin kalbini fethetti. Sektörün nabzını tutan Olivtech'te aldığımız tepkiler de bunun en güzel kanıtı. Atatürk Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyete geçmeye hazırlanan yeni tesisimizde sektöre damgamızı vurmaya hazırız. Ege ve Körfez bölgelerinin en kaliteli zeytinlerinden elde ettiğimiz ürünlerimiz ile bu alanda da liderler liginde yer alıyoruz" dedi. Son yıllarda zeytinyağı üretimi ve ihracatında yaşanan artışın sevindirici olduğunu ancak bu yıl istenilen düzeyde ürün alınamaması nedeniyle fiyatlarda yükseliş beklendiğine değinen Büker, "Zeytin ve fındık yağında bu yıl rekoltenin düşük olması fiyatların yükseleceğine işaret ediyor. Üreticinin ve tüketicinin mağdur olmaması için dikkatli davranmak lazım. Ülke olarak son dönemde zeytinyağında yakalanan olumlu havayı kaybetmemeliyiz. Türkiye zeytinyağının anavatanı. Tüm dünyaya bunu kanıtladık" dedi.

"ZEYTİNYAĞI TÜKETİMİ AZ"
Markalı ürünlerinin dünyanın birçok noktasında adını duyurmayı başardıklarını belirten Büker, şöyle devam etti; "Türk zeytinyağı İspanya ve İtalya'nın en büyük rakibi. Ancak ülkemizde zeytinyağı tüketimi henüz istenilen seviyelere ulaşmadı. Kişi başına 1.5 litre olan zeytinyağı tüketiminin 4-5 litreye çıkartılması en büyük hedefimiz. Bir tek zeytin ağacı olmayan ülkelerde bile bizden daha çok zeytinyağı tüketiliyor. Son yıllarda bu konuda gösterilen hassasiyeti, tüm zeytin ve zeytinyağı üreticileri memnuniyetle karşılıyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.