Pazartesi 21.04.2014

Eğitimden sonra sıra sağlıkta

İTO Başkanı Ekrem Demirtaş, sağlıkta yeterli seviyede olmadıklarını belirtti, "Bu yıl Medikal Kampüs Projesi'ne yoğunlaşacağız" dedi

İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı'nın 2013 yılı olağan genel kurulu geçtiğimiz günlerde İzmir Ticaret Odası Meclis Salonu'nda yapıldı. Seçimlere tek liste ile giren Ekrem Demirtaş ve yönetimi tekrar seçildi. Vakıf Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Demirtaş, 2013 yılı faaliyetleri hakkında bilgi verirken, vakfın kurucusu olduğu İzmir Ekonomi Üniversitesi'nin bu yıl 13'üncü kuruluş yıldönümünü kutladığını söyledi, "İzmir ve Ege Bölgesi'nin ilk vakıf üniversitesi olan üniversitemiz her yıl büyüyor. Gençlerimize burada girişimcilik kültürünü aşılamaya çalışıyoruz. 'Yenilikçilik ve Girişimcilik Kültürü' açısından tüm Türk üniversiteleri arasında 5'inci olduk. TÜSİAD tarafından en fazla girişimci proje üreten üniversite seçildik. Dünya üniversitesi olma hedefi yolunda hızla ilerliyoruz" dedi.

YELPAZE ÇOK GENİŞ
Vakfın, İzmir Ticaret Odası ve İzmir Ekonomi Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM) işbirliğinde hem iş dünyası hem İTO üyeleri için çok geniş yelpazede eğitimler düzenlediğini belirten Demirtaş, 2013 yılında bu eğitimlerden 1.234 kişinin yararlandığını söyledi. Vakıf olarak eğitim alanında son derece başarılı çalışmalar yapmalarına karşın sağlık alanında istedikleri seviyede olmadıklarını belirten Demirtaş, bu nedenle son 2 yıldır sağlık alanındaki çalışmalara özel bir ağırlık verdiklerini kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.