Giriş Tarihi: 18.7.2014

Turizm, ağustosta patlama bekliyor

TÜRSAB Başkanı Rıza Gençay, Ramazan'ın canlı geçtiğini, ancak bayram sonrası sezonun patlama yapmasını beklediklerini söyledi. Bayram tatilinde, otellerin dolacağını vurguladı

Onbir Ayın Sultanı Ramazan'ın son birkaç yıldır yaz dönemine gelmesi nedeniyle turizm sektöründe yaşana düşüşün aksine bu yıl Ramazan'da turizm diğer yıllara göre daha canlı geçiyor. Egeli turizmciler ise Bayram Tatili'nin ardından geç gelen sezonun patlama yaşayacağını söylüyor.
ERKEN REZERVASYON

Tatil için İstanbullular'ın yoğun ilgi gösterdiği yerlerin başında gelen Çeşme ve Bodrum'un yine popülerliğini koruduğunu belirten Türkiye Seyahat ve Acentalar Birliği Başkanı (TÜRSAB) Rıza Gençay, "Ramazan yine her zamanki gibi turizmde düşüşe neden oldu. Yabancı turist konusunda bir sıkıntı yaşamadık ama yerli turistte düşüş söz konusu. Bu düşüşü Bayram Tatili'nde kapatacağız. Bayram için otellerin doluluk oranları oldukça iyi durumda. Kültür Turları'na yoğun ilgi var. Özellikle Karadeniz Bölgesi'ne ilgi çok fazla. Ama turizm için ağustos ayı çok iyi görünüyor. Bayram Tatili'nde fiyatlar çok cazip olmasa da otellerin doluluk oranları oldukça iyi, yüksek fiyatlı oteller bile doldu" dedi. Otellerde doluluk yaşanmasının sebebini erken rezervasyona ilgiden kaynaklandığını belirten TÜRSAB Başkanı Rıza Gençay, "Alternatif tatil planları yapmak isteyenler için tavsiyem, Marmara Adası, Avşa Adası ve Erdek olabilir" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.