Giriş Tarihi: 2.8.2014

Turizmciler bu fuarı bekliyor

İtalya'nın partner ülke olduğu Travel Turkey İzmir, 4-7 Aralık 2014 tarihlerinde yapılacak. İtalya Ulusal Turizm Ajansı (ENIT) Genel Müdürü Andrea Babbi, yaptığı açıklamada İtalya'nın partner ülke olarak bu fuara katılacak olmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Babbi şunları söyledi: "İtalyan katılımcılar için bu etkinlik yerel turizm acentaları ile yararlı işbirlikleri oluşturmak adına bir fırsat. Türkiye, İtalyan yatırımları için öncelikli bir pazar, Doğu ve Ortadoğu'ya açılan bir kapı olmanın yanında, sadece Türkiye'de faaliyet gösteren yaklaşık 850 şirket için büyümekte olan bir pazar değil, aynı zamanda turizm sektörü için, hem gelen turist hem de yurtdışına çıkanlar açısından büyüyen bir pazarı temsil etmektedir." Düzenlendiği ilk yıl olan 2007'de, 185 firmanın katılımıyla başlayan ve her yıl katılımcı sayısını katlayarak artıran fuar, dünyanın ve Türkiye'nin farklı destinasyonlarından turizm profesyonellerini ağırlamaya hazırlanıyor. 2013 yılında elde edilen başarının ardından bu yıl daha kapsamlı ve uluslararası ziyaretçilerin yoğunluğu ile öne çıkan bir fuar düzenlenmesi hedefleniyor. Fuar, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da çevre ülkelerden çok sayıda katılımcıya ev sahipliği yapacak. Fuar, İZFAŞ, TÜRSAB ve Hannover Fairs Turkey Fuarcılık işbirliğiyle organize ediliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.