Pazartesi 24.11.2014

Küçükbay, Uzakdoğu ihracatını ikiye katladı

Küçükbay A.Ş. Uzakdoğu'ya zeytinyağı ihracatını iki katına çıkardı. Japonya'da ise en fazla satılan Türk markaları Orkide ve Ekiz oldu. Zeytinyağı alanında yaptığı atılımlarla bu alandaki ağırlığını ortaya koyan kuruluş, geçen yıla göre bu yıl zeytinyağı ihracatını ikiye katladı. Orkide ve Ekiz, Uzakdoğu başta olmak üzere Afrika, Kuzey ve Güney Amerika ülkelerine yüksek montanlı satışlar gerçekleştirirken özellikle Japonya ve Çin'de en fazla satılan Türk zeytinyağı markalarının başında geldi. Yurt içi ve yurt dışı satışlarda kaydedilen önemli artışın ardından İzmir Atatürk Organize Sanayi Bölgesi'nde yeni zeytinyağı tesisinin tamamlanma çalışmalarını hızlandırdıklarını belirten Küçükbay A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, "Yeni makine yatırımlarımızla 2015'in ilk yarısında zeytinyağı işleme ve dolum tesisimizin tamamlanmasını planlıyoruz. Türkiye, 600 bin tonluk zeytinyağı ihracat pazarının sadece yüzde 4'lük kısmını karşılıyor. Buna karşılık dünyadaki tüketim her geçen yıl artıyor. Son 10 yılda tüketim yaklaşık iki katına çıktı. Ülkemizin ihracat hedefleri doğrultusunda Uzakdoğu'nun önemi büyük. Orkide ve Ekiz zeytinyağıyla yer aldığımız dünya pazarlarında etkinliğimizi her geçen gün daha ileri noktaya taşımanın mutluluğunu yaşıyoruz" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.