Kamulaştırmayla bitmiyor
ETİK Başkanı İşler, İzmir'de turizmin stratejik tanıtıma ihtiyacı olduğunu ancak Büyükşehir'in Agora'daki kamulaştırma ile yetindiğini dile getirdi
STRATEJİK TANITIM ŞART
İzmir turizminin stratejik bir tanıtıma ihtiyacı olduğunu söyleyen Mehmet İşler, kentin tarihinin, kültürünün, tüm yönlerinin ele alındığı güçlü bir tanıtımın uluslararası platformda turizm paydaşlarına, medyaya, tur operatörlerine ve diğer hedef kitlelere aktarılması gerektiğini anlatarak, "Bu anlamda, İzmir'in tüm turizmin paydaşlarının (Valilik, Büyükşehir Belediye,Ticaret Odası, İZKA, ETİK vb) içinde yer aldığı bir tanıtım meclisine ihtiyacı vardır" açıklamasında bulundu.
İZMİR TURİZMİ DİBE VURUYOR
İşler, "İzmir turizmi, sadece İzmir'in önemli arkeolojik alanlarından biri olan Agora'nın kamulaştırılmasıyla sınırlı değildir. Tabii ki alkışlanacak bir çalışmadır; ancak İzmir turizmi Agora kazı alanı ve buradaki çalışmalarla sınırlı tutulamaz. Hiç kimse sorumluluklarını peçeleyemez. İzmir turizminin ilerlemesi ve Pastadan pay almasını sağlayacak imkanların ortadan kalkması gelişen Türkiye turizminin aksine, İzmir turizminin giderek dibe vurmasına yol açıyor" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 Bodrum yeni yılda Paris’le yarışacak
- 2 Avşar Emaye ihracatı ile yıldızlaştı
- 3 İkbal Thermal Hotel & SPA dünya üçüncüsü
- 4 Artuk Aviation ihracata başlıyor
- 5 Atom Karınca’nın hedefi büyük
- 6 Avrupa’nın ilk ve tek yanmaz bandını ürettiler
- 7 Ödüllerini Bakan Varank’tan aldılar
- 8 Oruçoğlu Yağ Afyon’un gururu
- 9 Türkiye’nin ilk yeşil OSB’si olacak
- 10 Termal otellere örnek oluyor