Cuma 06.02.2015

Kristal 'uzak' pazarda

Kristal, yaptığı anlaşma sayesinde Şangay'daki Carrefour marketlerinde satılan tek Türk zeytinyağı özelliğini taşıyor

1938'den bu yana Türkiye'de zeytinyağı pazarının önde gelen firmalarından biri olan ve Amerika, Almanya, İngiltere, Danimarka, Norveç, İsveç, İran gibi 25'ten fazla ülkeye kendi markası ile zeytinyağı ihracatını gerçekleştiren Kristal Yağları, zeytinyağı pazarında İspanyol ve İtalyan üreticilerin hakimiyetinde olan Çin'e yeni sezonda ikinci parti ihracatını gerçekleştirdi. Yurt içi ve yurt dışında birçok zincir markette tüketiciyle buluşan Kristal, Çin'in zincir market devi olan Carrefour ile imzaladığı anlaşma sayesinde, Carrefour Şangay raflarında "Tek Türk Markalı Zeytinyağı" olma özelliğini gururla sürdürüyor. Çin'de Şangay Carrefour Marketleri'nin 29'unda, Çin hükümetine bağlı büyük zincirlerden Direct Import Goods Mağazaları'nın 11'inde ve birçok yerel markette Kristal Zeytinyağı satılıyor. Kristal Yağları Genel Müdürü Christopher Dologh, "Ürün kalitesinden hiçbir zaman ödün vermeden üretim yapıyoruz. Cam şişe gıda ile etkileşimi en az olan dolayısıyla en sağlıklı ambalaj malzemesidir. Türkiye'de olduğu gibi zeytinyağını Çin'de de cam şişelerde tüketiciye sunuyoruz. Son 5 yıldır Çin'e 1 milyon şişenin üzerinde natürel sızma zeytinyağı ihracatı yaptık, yaptığımız anlaşma sayesinde ihracatımızı 2015'te 500 bin şişe daha artırmayı hedefliyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.