Cuma 27.03.2015

Bu mağazada üç alan iki ödüyor

İzmir'de toplam 7 şubesi ile hizmet veren Cengiz Ülgüdür Mağazaları, 29. yılına özel 3 al 2 öde kampanyası ile fark yaratıyor. Fırsat nisan sonuna kadar sürecek

Anne ve babasını küçük yaşlarda kaybeden, 12 yaşında da okulu bırakıp İzmir'e gelen Cengiz Ülgüdür, 1986 yılında seyyar satıcılık yaparak ticarete girdi. El arabasında çeyiz eşyaları satarak geçimini kazanan Ülgüdür'ün, bugün 2 tanesi Tire'de olmak üzere Ödemiş, Karabağlar, Bozyaka, Eski İzmir ve merkez mağazası ile toplam 7 mağazası bulunuyor. 35 personeli ve 4 sevkiyat aracı ile hizmet veren Cengiz Ülgüdür Mağazaları, mobilya ve inşaat sektöründe de emin adımlarla ilerliyor. Kredi kartlarına getirilen taksit sınırlamasının ardından yaptıkları kampanyalar ile evlilik çağındaki gençler başta olmak üzere müş- terilerine 20 taksit imkanı sunan Cengiz Ülgüdür, "Gençlere uygun fiyata uzun süreli taksitler ile hizmet vermek istiyoruz. Ben yokluktan gelen bir insanım. Ticaret yapmak sadece para kazanmak değildir. Karşınızdaki insanında halinden anlamanız gerekiyor. 1989 yılında ilk açtığımız Bozyaka'daki mağazamızdan evlerinin ilk eşyalarını alan müşterilerimiz aradan geçen 26 yılda müşteriden çok birer dost ve tanıdık oldu. Şimdi o insanların çocukları gelip evlerinin ilk eşyalarını bizlerden alıyor. Bunun için zaten 'Müşteri değil, dost arıyoruz' sloganı ile yola çıktık" dedi.
HER CEBE UYGUN ÜRÜN
"Sadece çeyiz eşyaları değil bir evin A'dan Z'ye tüm eşyalarını satıyoruz" diyen Ülgüdür, "2009 yılında mobilya sektörüne girdik. Ayrıca İzmir için elimizden geleni yapıyoruz. İzmirli firmalar ile çalışıyoruz. Çünkü, İzmir'de kazanılan paranın burada kalmasını istiyoruz. Mobilyada her gelir grubuna hitap ediyoruz" diye konuştu. Cegiz Ülgüdür Mağazaları, 29. yılına özel 3 al 2 öde kampanyasını başlattı. Daha önce tekstilde 3 al 2 öde gibi kampanya örneklerinin olduğunu fakat, mobilya ve beyaz eşyada ilk kez böyle bir kampanyanın yapıldığını belirten Ülgüdür, "Mesela 3 tane oturma grubu almış olsanız bile 2 tanesinin parasını ödüyorsunuz. Ayrıca normal zamanda fiyat neyse kampanya dönemi boyunca da fiyatlarımız aynı şekilde olacak. Kampanya bugünden itibaren nisan ayı sonuna kadar geçerli olacak. Kampanyaya katılan ilk 999 kişiye özel hediyelerimiz olacak" dedi. Öte yandan internet mağazası ile tüm Türkiye'ye ulaştıklarını belirten Ülgüdür, "Dünyaca ünlü markaları bünyemizde bulunduruyoruz. Gençler biz varken evlenmekten korkmasın" şeklinde konuştu.