Cumartesi 11.04.2015

Yeni fenomen @cityofizmir

EGİAD'ın @cityofizmir projesi 3 günde 12 bin takipçi sayısına ulaştı

Aylık 90 milyon aktif kullanıcısıyla dünyada hızla yayılan fotoğraf ve video paylaşım platformu İnstagram'da artık İzmir de var. İzmir'in tanıtımı amacıyla EGİAD öncülüğünde ve İzmir Büyükşehir Belediyesi desteğiyle hayata geçirilen "@cityofizmir" hesabı, 4 gün gibi kısa bir sürede 12 binin üzerinde takipçiye ulaştı. Proje kapsamında İzmir'e gelen ünlü instagram fenomenleri ve blog yazarları çektikleri fotoğrafları hem kendi hem de @cityofizmir hesabında paylaşarak kentin tanıtımına katkı koyacak. EGİAD'ın öncülüğünde İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin desteğiyle başlatılan projeye İzmir Valiliği, İzmir Ticaret Borsası ve İzmir Deniz Ticaret Odası da katkı koydu. Seyahat yazarı Bahar Akıncı koordinatörlüğünde 3 etap halinde düzenlenmesi planlanan projenin ilk etabında 100 bin ile 1 milyonun arasında takipçisi olan 8 İnstagram fenomeni İzmir'e geldi. Fotoğraf sanatçıları Mehmet Kıralı, Alpay İzer ve Uğur Soyata ile oyuncu Mine Tugay, müzik direktörü Çiler Geçici, seyahat yazarı ve danışmanı Özlem Avcıoğlu, Food and Travel Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Ebru Erke ve televizyon sunucusu Murat Güloğlu'dan oluşan ekip, 5 gün boyunca Tarihi Kemeraltı Çarşısı'ndan Agora'ya, Urla Yarımadası'ndan Sığacık Pazarı'na kadar İzmir'in her köşesini ve her anını fotoğraflayarak hem kendi hesaplarında hem de Citiyofizmir'de paylaşacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.