Ekmek arası balık anlayışı değişmeli
TANITIM BAŞARILI
2014 yılında 87 ülkeye 116 bin ton su ürünü ihraç edip ülkeye 692 milyon dolar döviz kazandırdık. Dünyada tanınırlığı artan bir sektör haline geldik. Ancak, tüketimde AB ortalaması 20-25 kg iken ülkemizde ise hala 7-8 kg civarında seyrediyor. Özellikle gençlerimize balık tüketim alışkanlığının kazandırılması büyük önem arz etmektedir. Toplumumuzun balık tüketim anlayışını geliştirmek için çeşitli kampanyalara ihtiyaç var, bu bağlamda Su Ürünleri Tanıtım Grubu'nun gerçekleştirdiği kamu spotu ve afiş çalışmalarını çok başarılı ve yerinde buluyoruz, tebrik ediyoruz" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Bodrum yeni yılda Paris’le yarışacak
- 2 Avşar Emaye ihracatı ile yıldızlaştı
- 3 İkbal Thermal Hotel & SPA dünya üçüncüsü
- 4 Artuk Aviation ihracata başlıyor
- 5 Atom Karınca’nın hedefi büyük
- 6 Avrupa’nın ilk ve tek yanmaz bandını ürettiler
- 7 Ödüllerini Bakan Varank’tan aldılar
- 8 Oruçoğlu Yağ Afyon’un gururu
- 9 Türkiye’nin ilk yeşil OSB’si olacak
- 10 Termal otellere örnek oluyor