En pahalı proje
Karayolları 2. Bölge Müdürü Baki Çoban, Konak Tünelleri'nin, İzmir'in şehir içindeki en yüksek maliyetli projesi olduğunu ve kente ivme kazandıracağını ifade etti
GÜNDE 40 BİN ARAÇ
Konak Tünelleri'nin kent merkezindeki trafik karmaşasını bir nebze olsun çözeceğini belirten Çoban, "Günlük ortalama 40 bin aracın tüneli kullanmasını bekliyoruz. Mevcut durumda Konak'tan Yeşildere'ye ulaşmak oldukça vakit alıyor. Ama tünelle birlikte yaklaşık 2 dakika içerisinde Konak'tan Yeşildere'ye gelinebilecek" dedi. Çoban, Konak Tünelleri ile ilgili devam eden hiçbir davanın kalmadığını ifade ederek, "Açılan tüm davalar lehimize sonuçlandı. Tünellerin yapımı sırasında bizi eleştirdiler. Keşke bilgi sahibi olup haklı olarak eleştirselerdi. Yapıcı eleştiriye her zaman açığız. Eleştirilmekten memnuniyet duyarız" diye konuştu. İzmir'in deprem kuşağında olduğunu hatırlatan Çoban, "Dünyanın en dayanıklı yapıları tünellerdir. Çünkü kendi kendini taşıma esasına göre inşa ediliyorlar. Konak Tünelleri, öngörülen mühendislik risklerinin minimize edildiği bir yapı olup depreme dayanıklı yapılardandır" dedi.. Tankerler, yanıcı ve parlayıcı madde taşıyan araçlar tünele giremeyecek" dedi. Çoban, tünelin hizmete girmesiyle 25'i teknik eleman olmak üzere toplam 50 kişiye istihdam sağlanacağını belirtti.
EN SON HABERLER
- 1 Bodrum yeni yılda Paris’le yarışacak
- 2 Avşar Emaye ihracatı ile yıldızlaştı
- 3 İkbal Thermal Hotel & SPA dünya üçüncüsü
- 4 Artuk Aviation ihracata başlıyor
- 5 Atom Karınca’nın hedefi büyük
- 6 Avrupa’nın ilk ve tek yanmaz bandını ürettiler
- 7 Ödüllerini Bakan Varank’tan aldılar
- 8 Oruçoğlu Yağ Afyon’un gururu
- 9 Türkiye’nin ilk yeşil OSB’si olacak
- 10 Termal otellere örnek oluyor