Cumartesi 30.05.2015

Ege Plast hedef büyüttü

Ege Plast, müşteri taleplerine yönelik olarak geliştirdiği ürünler sayesinde ihracatta geçen yıla oranla yüzde 40 artış hedefliyor

Her zaman yenilikçi bir firma olduklarını, sektörü pek çok ilkle tanıştırdıklarını dile getiren Mazhar Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Zorlu, "Bu yıl portföyümüze özellikle yurtdışı müşterilerimizin talepleri doğrultusunda yeni ürün grupları ekleyeceğiz. 5 milyon dolar olarak planladığımız yatırımı yılın ilk 6 ayında tamamlamayı hedefliyoruz. Ürün gruplarını yurtdışı taleplerle şekillendirdiğimizden ihracatımızda ciddi bir artış olacağını ümit ediyoruz. İhracatımızın yüzde 40 arttığı, müşteri taleplerinin daha hızlı karşılanabildiği bir yıl yaşayacağız" diye konuştu. Çevre duyarlılığının kendileri için çok önemli olduğunu vurgulayan Zorlu, "Son dönemde yanmaya dayanıklı polipropilen borunun yanı sıra, Türkiye'nin ilk ve tek kurşunsuz, çevreci PVC basınçlı borularının ve Koruge boru üretimine de başladık. Özellikle 2013 yılında üretimine ve satışına başladığımız kurşunsuz PVC basınçlı temiz su boruları, belediyelerin öncelikli tercihleri arasına girdi. Kurşunsuz borular, içeriğindeki kalsiyum -çinko bileşenleri sayesinde çevreye duyarlı bir ürün. Aynı zamanda yüksek dayanım gücüne sahip ve uzun ömürlü" dedi. Yeni ürünleriyle pek çok ödül de kazandıklarını vurgulayan Zorlu, "Egeplast aynı zamanda ihracat ve devlet ihaleleri alanlarında etkinliğini sürdürüyor" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.