Pazartesi 22.06.2015

Anadolu ateşi

Pınar Karşıyaka, İstanbul'un 14 yıllık şampiyonluk serisine son verip yeniden Anadolu'ya şampiyonluğu getiren takım oldu

Karşıyaka Spor Kulübü'nün kurucusu Zühtü Işıl ve arkadaşlarının 103 yıl önce yaktığı ışık artık tüm Türkiye'yi aydınlatıyor. Basketbola altyapıdan yetiştirdiği oyuncuları, ateşli ve farklı taraftarıyla, elde ettiği başarılarıyla yaptığı katkıyı şampiyonlukla taçlandıran Pınar Karşıyaka, aynı zamanda İstanbul'un basketboldaki hegomonyasına da son verdi. 14 yıl sonra İstanbul'dan İzmir'e gelen kupa, Anadolu ateşinin başlangıcı kabul edildi. 1999-2000 yılında Tofaş'ın lig şampiyonu olarak Bursa'ya getirdiği kupadan tam 14 yıl sonra bir başka Anadolu şehri İzmir'e gelen kupa büyük coşkuyla karşılandı. Basketbolun merkezi kabul edilen ve birçok yüksek bütçeli takımın yer aldığı İstanbul'dan İzmir'e taşınan şampiyonluk kupası diğer Anadolu ekiplerinin de iştahını kabarttı.
40 GÜN 40 GECE COŞKU!
Türkiye Basketbol Ligi'nde 28 yıl aradan sonra yeniden şampiyon olan Pınar Karşıyaka zaferini kutlamaya doyamıyor. İstanbul dönüşü, Karşıyaka sahilinde üstü açık otobüsle tur atarak taraftarlarıyla kucaklaşan Kaf-Kaf, dün yine sahilde tur atıp taraftarlarını şampiyon olarak bir kez daha selamladı. Pınar Karşıyakalı basketbolcu, teknik adam ve yöneticileri taşıyan otobüs, önceki akşam 20.45'te Belediye binası önünden geçip çarşı içinden sahile çıktı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.