Çarşamba 01.07.2015

Euroleague seferberliği

Euroleague'e kabul edilen Pınar Karşıyaka, büyük gurur yaşıyor. Yeşil-kırmızılılar bu organizasyonda kalıcı olmak için destek bekliyor

Son dönemde müzesine götürdüğü 3 farklı kupayla adını altın harflerle tarihe yazdıran Pınar Karşıyaka, Euroleague heyecanını yaşıyor. Avrupa'nın dünyaca ünlü yıldızlarını kadrosunda barındıran kulüplerin yer aldığı Euroleague'e kabul edilen yeşil-kırmızılılar, haklı bir gurur daha yaşadı. Yaklaşık 500 bin euro ödenerek 'Wildcard' yoluyla değil, lig şampiyonluğunu kazanarak bilek gücüyle B Lisans alarak bu büyük organizasyona katılan Pınar Karşıyaka, şimdi masa başında elde ettiği bu hakkı en iyi şekilde kullanmanın hesaplarını yapıyor. Basketbol Şube Başkanı Tamer Ustaoğlu, 5 yıl önce koydukları hedefi yakalamış olmanın haklı gururunu yaşadıklarını belirterek, "Üst üste aldığımız 3 kupa ara hedeflerdi. Şimdi sadece bizi değil, şehri daha zor bir görev bekliyor. Euroleague'e girdik şimdi burada kalıcı olmalıyız. Sadece Pınar Karşıyaka değil, tüm Uzmir Avrupa'nın Avrupa'nın en yüksek seviyesinde. Haftada 100-150 milyon kişinin takip ettiği bir organizasyonun içindeyiz. Bütün şehir olarak Pınar KSK'ye destek vermemiz gerek. Sadece bize karşılıksız para verin demiyorum. Sponsor olun, reklam verin tüm Avrupa'da isminiz duyulsun. Biz İzmir'e söz vermiştik ve bunu yerine getirdik bunun mutluluğu içindeyiz. Bu imkanı şehrimiz iyi değerlendirmeli. Böyle büyük bir organizasyon İzmir'e ilk kez geliyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.