Pazartesi 06.07.2015

LEBİP TİMÖR: Kaybolan yıllar

Futbol tatilde olsa da, transfer haberleri manşetlerden inmiyor. Süper Lig kulüplerindeki hareketlilik ne denli heyecan verse de İzmir ve Ege'de özellikle küme düşen takımlarımız hala bu düşüşün şokunu yaşıyorlar. Bucaspor, Altay ve Manisaspor bunun en canlı örnekleri. Bucaspor'da bitmeyen bir eleştiri bombardımanı ile iş yapmak yerine havanda su dövüyorlar. Altay'da durum farklı. Yeni bir yönetim geldi ama transfer yasağını kaldıramadıkları için bırakın yerinde saymayı geri geri gidiyorlar. Gelecek vaad eden gençler yuvadan uçtuğu gibi, Turgut Uçar hoca da pes etti. Altay gibi marka olmuş bir kulübün bunları yaşaması hem düşündürücü hem de çok üzücü. Düşme şokunu en fazla hisseden takım ise bana göre Manisaspor oldu. Hala bunun etkisini yaşadıklarından gelecek sezon adına planlama yapmakta bile zorlanıyorlar. Açıkçası Süper Lig'den düştükten sonra iki yakaları bir araya gelmedi desek yalan söylemiş olmayız. Küme düşmekten son anda kurtulan Denizlispor'da ise yıllardır peş peşe gelen zamansız kongrelerle zaman yitirildiği gibi, eski ve yeni yöneticilerin aralarında yaşadıkları söz düellosu yetti gari. "Hadi gari" diye diye dilimizde tüy bitti, duyan olmadı "yetti gari" diyelim bu komediye son versinler. Özetle ağız birliği etmişçesine sanki "kaybolan yıllar" isimli bir senaryoyu oynuyor bu takımlar. Ve ne acıdır ki her kaybettikleri yıl, daha da geriye gidiyorlar. Asıl üzücü olan da bu zaten.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.