Cumartesi 11.07.2015

Kafalarda yüzde yüz karışıklık var

Turizm sektörünün nabzını tutan iki kurumdan gelen farklı açıklamalar kafaları karıştırdı. Ege Turistik İşletmeler ve Konaklamalar Birliği (ETİK) Başkanı Mehmet İşler, bayramda doluluk oranın yüzde 100'e ulaştığını söyledi. Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Ege Bölgesel Yürütme Komitesi Başkanı Rıza Gencay ise "Bayramın tadı kaçtı, geçen yılın gerisinde kaldık" dedi. İşler, Ege kıyılarında yer alan otellerin doluluk oranlarının yüzde 100'e kadar ulaştığını, ayrıca geçen yıla göre artan yüksek maliyetlere rağmen oda fiyatlarında fazla değişiklik olmadığını belirtti. Artan otel doluluk oranlarından dolayı tatile çıkmak isteyen vatandaşların acele etmeleri gerektiğini ifade eden İşler, "Ege'nin kıyı bantlarında yer alan otellerimizde doluluklar yüzde 100'e yaklaşmış durumda. Bu artış, bizler için son derece mutluluk verici" dedi. TÜRSAB Ege Bölgesel Yürütme Komitesi Başkanı Rıza Gençay ise aksini savundu. Gençay, satışların geçen yılın çok gerisinde kaldığını belirterek, bunda erken seçim ihtimalinin ve siyasi belirsizliğin etkili olduğunu söyledi. Gençay, "Güneyde Rus turistteki kaybı yerli turistle telafi etmeye çalıştık, ancak istenilen düzeyde talep patlaması yaşamadık. Geçen yıl Ramazan Bayramı'nda 'süper' diyeceğimiz satışların çok gerisinde kaldık" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.